Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 


HISTORIA


PRODUKTY


KOBIETA


DRUŻYNA


BIEGI


02 lutego 2011, 12:57, 1834/101065Dominika Kołaczek
Sport uwalnia więcej, niż tylko pot

LINK 1: STRONA INTERNETOWA ASICS POLSKA
LINK 2: SPOT REKLAMOWY ASICS 2011



Firma ASICS, będąca czołowym światowym producentem sprzętu sportowego, ogłosiła właśnie wprowadzenie na rynek globalnej kampanii reklamowej na rok 2011 pod hasłem "Sport uwalnia więcej, niż tylko pot". Kampania jest największą inicjatywą marketingową marki ASICS, uruchomioną w tym miesiącu jednocześnie na całym świecie.

Nowa kampania sprzyja kontynuacji koncepcji uwolnienia negatywnej energii i myśli, aby na bieżąco pokonywać przeszkody, które nieustannie powracają do nas w codziennym życiu. Myśl tę, firma ASICS zapoczątkowała już podczas kampanii globalnej w roku 2010. Uwzględnia ona również założenia filozofii marki i skrót nazwy ASICS "Anima Sana In Corpore Sano", który po łacinie oznacza "W zdrowym ciele zdrowy duch ". Po raz pierwszy inicjatywa i siła oddziaływania kampanii globalnej ASICS został rozszerzona na wszystkie dziedziny sportu, a także konkretne modele obuwia, akcesoriów i odzieży sportowej.

Wizualnie kampania wskazuje na negatywne słowa, takie jak "stres” czy "strach". "Wątpliwość" i "niepokój" dosłownie wysypują się z ciała sportowca podczas wysiłku i są przykładem dynamicznej siły sportu, dającej tak wiele korzyści nie tylko dla ciała, ale również dla ducha. Reklama daje niezwykłe wrażenie zaangażowania emocjonalnego w sport, które rośnie z minuty na minutę wraz z przyspieszoną akcją serca. Dzięki niemu każdy sport: bieganie, tenis, siatkówka czy fitness sprawiają, że wszystkie negatywne uczucia i emocje po prostu znikają.

Przypomnijmy, że ASICS ponownie otrzymał prestiżowe i uznawane na całym świecie nagrody pisma Runner’s World.
RW „Najlepsza reedycja” nagroda za rok 2010 - GEL-NIMBUS 12
RW „Wybór redaktorów” nagroda kwartalna 2010 - GT-2160

I wciąż nie zapominamy o ogromnym sukcesie butów sprzed lat, które nieustannie podkreślają pozycję marki ASICS, jako światowego lidera, oferującego najlepsze rozwiązania technologiczne w butach biegowych.

Sukcesy w latach ubiegłych:

RW „Nagroda dla buta roku” 2009 - GEL-KAYANO 15
RW „Nagroda dla buta roku” 2008 - GEL-KAYANO 14
RW „Nagroda dla buta roku” 2007 - GEL-NIMBUS 9
RW „Nagroda dla buta roku” 2005 - GT-2100


Kliknij aby zobaczyć sport reklamowy ASICS 2011



Komentarze czytelników - 14podyskutuj o tym 
 

adamus

Autor: adamus, 2011-02-02, 20:16 napisał/-a:
Zgadza się ale to mój wybór:)) Wolę wydawać pieniążki na sport a nie na alkohol czy papierosy!!

P.S. A sama reklama bardzo fajna!!

 

Dalija

Autor: Dalija, 2011-02-02, 20:28 napisał/-a:

hahaha dobre :)

ale reklama mi się też podoba :)))

 

szan72

Autor: szan72, 2011-02-02, 20:43 napisał/-a:
Proponuję odwiedzić sklepy DECATHLON. Obecnie oferują buciki (różnych firm) ze starej kolekcji po sporo obniżonych cenach. Jest w czym wybierać.

 

ronan51

Autor: ronan51, 2011-02-02, 20:58 napisał/-a:
reklama może i dobra ale firma droga i można się zdziwic ja już parę razy miałem pęcherze na stopach co mi się nie zdarzyło w butach o wiele tańszych nieznanej firmy?

 

Maria

Autor: Maria, 2011-02-03, 12:09 napisał/-a:
ha,ha,ha uważaj na tę nogę bo jak Cie dogoni to wszystko się może zdarzyć;)

 

szasza31

Autor: szasza31, 2011-02-03, 13:50 napisał/-a:
Ta noga wyparowała bo była złem i przeszkadzała pewnie w treningach ;] Z jedną nogą raźniej :P
Reklama całkiem fajna:)

 

agawa

Autor: agawa71, 2011-02-03, 16:03 napisał/-a:
Ta, jasne. Do Decathlonu mam jakieś 300-340 km :))). Bywam tam sporadycznie przy tzw. "okazji". Podróż tylko na zakupy nie jest opłacalna. Przydałby się taki przybytek w Szczecinie.

 

Autor: ewamonika, 2011-02-03, 16:23 napisał/-a:
Zdjęcie jest super, temat- rzeka, oczywiście w głowie pojawia się odnośnik-(dzisiaj filmowe przemyślenia). Ciekawe jak wymyślili tę reklamę- pamiętacie film "Czego pragną kobiety" z Melem Gibsonem? suuuper, też wymyślali kampanię reklamową... a czego pragną biegacze?...

 

PrzemekWCH

Autor: PrzemekWCH, 2011-02-04, 20:03 napisał/-a:
Że niby rozumiem Ewa sugeruje... Czy jest wśród nas jakiś reżyser chętny na hit? :)

 

Autor: ewamonika, 2011-02-04, 22:00 napisał/-a:
Ja-na pewno nie! :)) ale pomyślcie jak wyglądamy, wracając z lasu, po deszczu... jędrne ciała,wysportowane sylwetki,fantastyczne ciuchy i buty- od razu widać producenta, no i te zapachy... eh... piękni,młodzi,sexowni...:)))

 









 Ostatnio zalogowani
CZARNA STRZAŁA
15:31
Grzegorz Kita
15:15
BOP55
15:11
Wojciech
15:05
flatlander
15:03
Jerzy Janow
14:50
franus
14:43
lemo-51
14:40
Citos
14:36
fit_ania
14:29
pckmyslowice
14:28
Lechsal
14:04
Admin
13:42
BemolMD
13:21
ProjektMaratonEuropaplus
13:17
biegacz54
13:01
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |