| | | |
|
| 2010-03-10, 09:15 MP seniorów i juniorów w biegach przełajowych w Bydgoszczy
hehe, no Tarzi napewno powalczy o podium :D Będę trzymał kciuki i oczywiśćie kibicował na trasie! |
|
| | | |
|
| 2010-03-10, 10:33
Będzie tutaj jeszcze kilku dobrych zawodników o których nie wspomniano, jednak zarówno MP w Bydgoszczy czy MP Dębnie nadal są lekceważone przez najlepszych i prawdopodobnie wyjdzie tak że żaden z podopiecznych trenera Gajdusa nie pobiegnie maratonu w Dębnie niestety |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2010-03-10, 12:19 Na Mistrzostwa Świata
Wybieramy się tam za 2 tygodnie na Mistrzostwa Świata. Czy może ktoś powiedzieć czy trasa jest widowiskowa, to znaczy czy zawodnicy biegną na pętlach aby obserwować ciągłą rywalizację. |
|
| | | |
|
| 2010-03-10, 12:41
2010-03-10, 12:19 - henry napisał/-a:
Wybieramy się tam za 2 tygodnie na Mistrzostwa Świata. Czy może ktoś powiedzieć czy trasa jest widowiskowa, to znaczy czy zawodnicy biegną na pętlach aby obserwować ciągłą rywalizację. |
trasa jest bardzo widowiskowa, rozlokowana na pętlach, także rywalizacje będzie można śledzić podczas całego biegu:) |
|
| | | |
|
| 2010-03-10, 20:50 M.Ś. w przełajach
2010-03-10, 12:19 - henry napisał/-a:
Wybieramy się tam za 2 tygodnie na Mistrzostwa Świata. Czy może ktoś powiedzieć czy trasa jest widowiskowa, to znaczy czy zawodnicy biegną na pętlach aby obserwować ciągłą rywalizację. |
LINK: http://www.ah | JAK STANIESZ HENIU W DOBRYM MIEJSCU TO ZOBACZYSZ WSZYSTKO.... |
|
| | | |
|
| 2010-03-10, 21:42
2010-03-10, 10:33 - Krzysiek_biega napisał/-a:
Będzie tutaj jeszcze kilku dobrych zawodników o których nie wspomniano, jednak zarówno MP w Bydgoszczy czy MP Dębnie nadal są lekceważone przez najlepszych i prawdopodobnie wyjdzie tak że żaden z podopiecznych trenera Gajdusa nie pobiegnie maratonu w Dębnie niestety |
Ja ich popieram bo skończyło się bieganie o pietruszkę.Oczywiste jest że nie opłaca im się biegać w takich imprezach gdyż wolą pobiec jakiś bieg uliczny i zarobić kasę.
Oczywiście byłoby inaczej gdyby nasz PZLA postanowił dać zwycięzcom nagrody pieniężne za Mistrzostwa Polski ale chyba mają naszych najlepszych gdzieś i nie zależy im na dobrych wynikach podczas imprez rangi mistrzowskiej.Pozdro! |
|
| | | |
|
| 2010-03-10, 22:15 Za co płacić ?
2010-03-10, 21:42 - damiano napisał/-a:
Ja ich popieram bo skończyło się bieganie o pietruszkę.Oczywiste jest że nie opłaca im się biegać w takich imprezach gdyż wolą pobiec jakiś bieg uliczny i zarobić kasę.
Oczywiście byłoby inaczej gdyby nasz PZLA postanowił dać zwycięzcom nagrody pieniężne za Mistrzostwa Polski ale chyba mają naszych najlepszych gdzieś i nie zależy im na dobrych wynikach podczas imprez rangi mistrzowskiej.Pozdro! |
A za co płacić za 2,15 w maratonie a może 2,17 . Rogowska , Pyrek, Małachowski, Majewski , Włodarczyk, itp startują we wszystkich mistrzostwach i reprezentuja klasę światową. |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2010-03-10, 23:45
2010-03-10, 21:42 - damiano napisał/-a:
Ja ich popieram bo skończyło się bieganie o pietruszkę.Oczywiste jest że nie opłaca im się biegać w takich imprezach gdyż wolą pobiec jakiś bieg uliczny i zarobić kasę.
Oczywiście byłoby inaczej gdyby nasz PZLA postanowił dać zwycięzcom nagrody pieniężne za Mistrzostwa Polski ale chyba mają naszych najlepszych gdzieś i nie zależy im na dobrych wynikach podczas imprez rangi mistrzowskiej.Pozdro! |
tak się składa, że Ci najlepsi na Świecie nie biegają o laury. Przykład? np Igrzyska Olimpijskie, w Pekinie został ustanowiony rekord Igrzysk w maratonie 2:07 albo 2:06 (. A tak się składa, że jest jeszcze wielu zawodników, którzy łamią tą barierę i mogliby spokojnie załapać się na podium. Niestety gdy szejk płaci 300tyś euro za sam przyjazd zawodnika z czołówki, a za wygraną może on zainkasować kolejne 100tys to co mu się bardziej opłaci? Chwała i krążek z cennego kruszcu? Niestety nie :( |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 07:09
2010-03-10, 22:15 - henry napisał/-a:
A za co płacić za 2,15 w maratonie a może 2,17 . Rogowska , Pyrek, Małachowski, Majewski , Włodarczyk, itp startują we wszystkich mistrzostwach i reprezentuja klasę światową. |
A mało jest takich startów w Polsce gdzie 2:15 wygrywa maraton???chyba nie więc lepiej pobiec taki wynik i cos zarobić niż dostać medal i kredki w nagrodę za Mistrzostwo Kraju.Ktoś tu ma nieciekawy tok myślenia.Lepiej żeby biegali za darmo i żebrali potem kasę na obozy,sprzęt itd?...bez sensu |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 07:11
2010-03-10, 23:45 - ZapleX napisał/-a:
tak się składa, że Ci najlepsi na Świecie nie biegają o laury. Przykład? np Igrzyska Olimpijskie, w Pekinie został ustanowiony rekord Igrzysk w maratonie 2:07 albo 2:06 (. A tak się składa, że jest jeszcze wielu zawodników, którzy łamią tą barierę i mogliby spokojnie załapać się na podium. Niestety gdy szejk płaci 300tyś euro za sam przyjazd zawodnika z czołówki, a za wygraną może on zainkasować kolejne 100tys to co mu się bardziej opłaci? Chwała i krążek z cennego kruszcu? Niestety nie :( |
To sobie kolego teraz pomyśl że za medal Igrzysk Olimpijskich jest wypłacana gratyfikacja przez państwo.Więc nie mów mi że biegają za darmo...bo taki Małysz albo Kowalczyk o pietruszkę nie walczyli w Vancouver. |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 07:12
Więc nasi wolą biegać mniejsze biegi i zarabiać niż nie dostawać nic na wielkich imprezach. |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 07:58
2010-03-10, 21:42 - damiano napisał/-a:
Ja ich popieram bo skończyło się bieganie o pietruszkę.Oczywiste jest że nie opłaca im się biegać w takich imprezach gdyż wolą pobiec jakiś bieg uliczny i zarobić kasę.
Oczywiście byłoby inaczej gdyby nasz PZLA postanowił dać zwycięzcom nagrody pieniężne za Mistrzostwa Polski ale chyba mają naszych najlepszych gdzieś i nie zależy im na dobrych wynikach podczas imprez rangi mistrzowskiej.Pozdro! |
Z tego co wiem to PZLA płaci. 5000PLN za Mistrzostwo Polski w Dębnie, czy to jest mało?
Może mało kto wie, ale zawodnik oczekuje dodatkowo gratyfikacji za start, jeżeli nie dostanie "odpowiedniego zaproszenia" to nie startuje.
|
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 09:01 Samochody.
2010-03-11, 07:58 - Krzysiek_biega napisał/-a:
Z tego co wiem to PZLA płaci. 5000PLN za Mistrzostwo Polski w Dębnie, czy to jest mało?
Może mało kto wie, ale zawodnik oczekuje dodatkowo gratyfikacji za start, jeżeli nie dostanie "odpowiedniego zaproszenia" to nie startuje.
|
Jeszcze niedawno dawano w Dębnie samochody. Sama Syrek wygrała dwa pod rząd i co już nie biega? Małgosia Sobańska natomiast starsza ciągle biega i bije rekordy. |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 11:29
2010-03-11, 07:11 - damiano napisał/-a:
To sobie kolego teraz pomyśl że za medal Igrzysk Olimpijskich jest wypłacana gratyfikacja przez państwo.Więc nie mów mi że biegają za darmo...bo taki Małysz albo Kowalczyk o pietruszkę nie walczyli w Vancouver. |
nie napisałem, że oni biegają za darmo, ale ta gratyfikacja niczym się ma w porównaniu do tego co wcześniej przedstawiłem. |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 12:14
2010-03-11, 09:01 - henry napisał/-a:
Jeszcze niedawno dawano w Dębnie samochody. Sama Syrek wygrała dwa pod rząd i co już nie biega? Małgosia Sobańska natomiast starsza ciągle biega i bije rekordy. |
Ale dla Małgosi samochody to i tak zbyt mało, nigdy nie biegała w Dębnie. Wolała poza granicami Polski |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 12:29
A co Pan uważa, że wynik 2:15 to kiepski i Pan jeszcze wymienia tutaj zawodników z dyscyplin gdzie jakaś nacja nie ma większej przewagi. Wie Pan ile potrzeba na to pracy w treningu maratońskim na wysokim poziomie (2:15 dla Polaka to wybitny poziom) to nie rzut młotem czy skok o tyczce to jest ciężka dyscyplina. Trochę szacunku do takich ludzi |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 17:32
2010-03-10, 22:15 - henry napisał/-a:
A za co płacić za 2,15 w maratonie a może 2,17 . Rogowska , Pyrek, Małachowski, Majewski , Włodarczyk, itp startują we wszystkich mistrzostwach i reprezentuja klasę światową. |
Zgadzam się,trochę szacunku!Bo rzut młotem czy skok o tyczce to dyscypliny gdzie można startować bardzo często a maraton to inna bajka.Więc zanim Pan zacznie się wypowiadać na temat zawodników którzy biegają 2:15 to polecam sam spróbować pobiec na taki wynik a nie biegając 4godz w maratonie wypowiadać się w ten sposób na taki temat. |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 18:11 Wyniki
2010-03-11, 17:32 - damiano napisał/-a:
Zgadzam się,trochę szacunku!Bo rzut młotem czy skok o tyczce to dyscypliny gdzie można startować bardzo często a maraton to inna bajka.Więc zanim Pan zacznie się wypowiadać na temat zawodników którzy biegają 2:15 to polecam sam spróbować pobiec na taki wynik a nie biegając 4godz w maratonie wypowiadać się w ten sposób na taki temat. |
Drogi Kolego, gdy miałem tyle lat co ty byłem czołowym zawodnikiem Wielkopolski w biegach na bieżni. Byłem wicemistrzem okręgu na 3000 z przeszkodami. Gdy byłem trochę starszy byłem czołowym biegaczem Europy na 100 km 7,23 i ultra 140,3 km w biegu 12 godz. Był to rekord Polski przez wiele lat i uzyskałem go na Mistrzostwach Europy we Francji. Startowałem w ponad 20 krajach też w Stanach. Wynik 2, 15 w maratonie w moich czasach był 10 - 15 w Polsce. Jeśli chodzi o mnie to nigdy nie byłem wyczynowcem i zawsze pracowałem a trenowałem po pracy. Dzisiaj biegam dla zdrowia i teraz też przebiegnę maraton w 3, 30 , życiówka 2,38. To tak dla wyjasnienia. |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 20:00
2010-03-11, 18:11 - henry napisał/-a:
Drogi Kolego, gdy miałem tyle lat co ty byłem czołowym zawodnikiem Wielkopolski w biegach na bieżni. Byłem wicemistrzem okręgu na 3000 z przeszkodami. Gdy byłem trochę starszy byłem czołowym biegaczem Europy na 100 km 7,23 i ultra 140,3 km w biegu 12 godz. Był to rekord Polski przez wiele lat i uzyskałem go na Mistrzostwach Europy we Francji. Startowałem w ponad 20 krajach też w Stanach. Wynik 2, 15 w maratonie w moich czasach był 10 - 15 w Polsce. Jeśli chodzi o mnie to nigdy nie byłem wyczynowcem i zawsze pracowałem a trenowałem po pracy. Dzisiaj biegam dla zdrowia i teraz też przebiegnę maraton w 3, 30 , życiówka 2,38. To tak dla wyjasnienia. |
Najcięższe dyscypliny sportowe są te wytrzymałościowe: kolarstwo i bieg maratoński. Proszę odpowiedzieć dlaczego nie mamy zawodników tych dyscyplinach na dość wysokich miejscach. Kolarstwo nie preferuje żadnej nacji, Afrykanie nie jeżdźą bo nie mają do tego głowy, natomiast biegi są zdominowane przez czarny kontynent. Tedyscypliny uprawiane przez Europejczyków wymagaja ogromnych nakładów finansowych. Wyniki dla Polaka rzędu 2:10-21.17 to są wyniki wybitne wymagające szacunku. Niekiedy spotykam się w internecie z komentarzami typu Polak osiągnął 2:15-ktoś pisze kiepski wynik, a czy nie zastanowił się co pisze. To taka koleżeńska uwaga, Panowie szacunku dla tych ludzi, którzy w tych czsach mają bardzo ciężko i takie komentarze ich napewno dołują. Pozdrawiam tych którzy ich nie doceniają. |
|
| | | |
|
| 2010-03-11, 22:52
2010-03-11, 17:32 - damiano napisał/-a:
Zgadzam się,trochę szacunku!Bo rzut młotem czy skok o tyczce to dyscypliny gdzie można startować bardzo często a maraton to inna bajka.Więc zanim Pan zacznie się wypowiadać na temat zawodników którzy biegają 2:15 to polecam sam spróbować pobiec na taki wynik a nie biegając 4godz w maratonie wypowiadać się w ten sposób na taki temat. |
Zgadzam się!Trochę szacunku!Twojego chociaż do Pana Henia!Duuużo brakuje Ci do Jego wyników,a zwracasz Mu uwagę na to,że biega w tym wieku 4 godz. w maratonie???Szacunek należy się właśnie takim ludziom,którzy w "trampeczkach"i na wodzie(bo nie wiedzieli kiedyś co to isotonic czy odżywka) biegali wyniki o których Ty możesz tylko pomarzyć! |
|