|
Na zdjęciu: Tadeusz Dziekoński - Pełnomocnik PZLA d/s atestacji tras (zbiory własne)
KOMUNIKAT z 1.01.2007 r.
1. Pkt 8 "Regulaminu atestacji tras" nakłada na organizatora obowiazek m.in. pozyskiwania danych geodezyjnych, tj. wysokość nad poziomem morza na starcie i mecie biegu oraz w innych miejscach trasy. Co raz częściej zdarza się jednak, iż obowiązek ten nie jest dopełniany. W takich przypadkach atesty nie będą wystawiane...
2. W rejestrze tras atestowanych w kolumnie "uwagi" notowane są aktualne informacje dotyczące poszczególnych biegów - "nie rozgrywa się" w tym w wyniku zmiany dystansu), "utrata ważności" (po upływie okresu 5 lat lub w związku ze zmianą trasy bez dokonania ponownej atestacji). Wielu organizatorów zapomina niestety o obowiązku informowania Pełnomocnika PZLA d/s atestacji tras o aktualnej sytuacji dotyczącej danego biegu i trasy.
3. "Regulamin atestacji" i rejestr tras atestowanych dostępny jest na stronie www.taddziek.prv.pl
Tadeusz Dziekoński, Pełnomocnik PZLA d/s atestacji tras w biegach ulicznych |
|
|
|
|
| |
|