|
22 sierpnia 2013, 08:38, 1735/315634 | Piotr Krzesiński | | Nike redefiniuje słynny slogan Just Do It
|
|
Nowa kampania „Possibilities” [ang. możliwości] to ewolucja klasycznego zwrotu "Just Do It", poprzez przejście od inspiracji do działania. Zaprasza ona widzów na całym świecie do udziału we wspólnych, globalnych wyzwaniach w ekosystemie Nike+
"Possibilities" to klip video z udziałem sportowców i innych gwiazd, która ma inspirować widzów do przekraczania granic i wyznaczania sobie nowych celów. Dodatkowo, Nike przygotowało specjalne aktywacje w sieci, w tym w mediach społecznościowych, zachęcające do rywalizacji poprzez serię wyzwań Nike+, utrzymanych w duchu sloganu #JustDoIt
Film rozpoczyna się od słów "If you can run a mile, run a race, run a marathon, outrun a movie star." [ang. "Jeśli możesz przebiec milę, przebiegnij wyścig, przebiegnij maraton, prześcignij gwiazdę filmową."] W kolejnych scenach pojawiają się wyzwania, w ramach których główny bohater (wraz z widzem) stara się przesunąć granice swoich możliwości.
W filmie występują LeBron James, gwiazda koszykówki i zdobywca tytułu NBA MVP; Serena Williams, ikona tenisa; Gerard Pique, piłkarz FC Barcelony i reprezentacji Hiszpanii oraz Andre Ward, sensacja światowego boksu. Twórcą klipu jest Nicolai Fuglsig – obsypany nagrodami duński reżyser, zaś za narrację odpowiada amerykański aktor Bradley Cooper. W spocie pojawia się również aktor Chris Pine.
Kampania „Possibilities” to nie tylko spoty – czerpiąc z 25 lat tradycji hasła Just Do It, ma za zadanie inspirować każdego do nowych osiągnięć poprzez możliwości Nike+. Film jest swego rodzaju motywacją dla widzów, którzy dzięki serii wyzwań Nike+ mają fizyczną możliwość uczestniczenia w przedstawionych w nim sytuacjach.
"Od dwudziestu pięciu lat inspirujemy ludzi do podejmowania wyzwań w duchu sloganu "Just Do It" - mówi Davide Grasso, Nike Global Chief Marketing Officer. – „Possibilities” nadaje temu hasłu zupełnie nowe znaczenie – pokazujemy widzom sposób rozwijania własnego, sportowego potencjału oraz wyznaczania sobie celów, a potem pomagamy im w ich osiągnięciu, dzięki naszym produktom i usługom.
Widzowie mogą badać własne (tytułowe) możliwości za pomocą różnych aktywacji, w tym dzięki Wyzwaniom ("Challenges") w ramach aplikacji Nike+ Running i NikeFuel.
Funkcja Challenges w aplikacji Nike+ Running umożliwia użytkownikom ustalenie trasy do pokonania oraz zaproszenie przyjaciół z platformy Nike+ do wzięcia udziału w wyścigu do wirtualnej mety. Użytkownicy sami ustalają nazwę Wyzwania, cel w kilometrach, czas i rywali, a nowa funkcja czatu pozwala na doping przyjaciół i dzielenie się wskazówkami w ramach danego Wyzwania. Użytkownicy mogą sprawdzać bieżące postępy rywali na tablicy wyników i widzieć, na jakim miejscu aktualnie się plasują w wyścigu, co pełni funkcję motywującą.
W dniach od 20 sierpnia do 13 września użytkownicy korzystający z aplikacji Nike+ Running mogą zaliczyć pokonane kilometry z Nike+ na poczet wygranej w niepowtarzalnym biegu w ramach crowdsourcingowej akcji Nike Free Run.
Cyfrowy ekosystem Nike+ ma ponad 18 milionów członków na całym świecie. Każda osoba, która zmierzy się z Wyzwaniami, będzie też miała możliwość udostępnienia swoich zmagań, stosując hashtag #JustDoIt, aby pomóc innym uczestnikom skorzystać z nowych możliwości.
| | Autor: rob8043, 2013-08-23, 18:03 napisał/-a: kiedy doczekamy się Polskiej wersji strony nike.com ?
wstyd | |
|
|
| |
|