|
| 2015-04-03, 21:36 SKLEP BIEGACZA ŻOLIBORZ - NIEUCZCIWE PRAKTYKI REKLAMACYJNE
Ku przestrodze! Sklep Biegacza, Hanki Czaki, na warszawskim Żoliborzu. Zgłosiłem reklamację Asics Enduro 9, po czterech miesiącach, przetarcia materiału wokół kostki, tylnej części pięty oraz odklejone części podeszwy. Pracownik sklepu zadzwonił do mnie z informacją, że reklamację uznano i zakwalifikowano do naprawy. Zgodziłem się. Następny telefon, buty naprawione, do odbioru. W sklepie stwierdzam, że przetarcia nie są naprawione, jedynie podklejono podeszwę. Otrzymałem opinię, że uwzględniono reklamację, tylko w zakresie naprawy podeszwy, o czym pracownik sklepu, w rozmowie telefonicznej, NIE RACZYŁ MNIE POINFORMOWAĆ. To, że przyczyna przetarć jest mechaniczna, a nie słaby materiał, to pewnie standard, ale nie w każdym sklepie. Odnoszę wrażenie, że w SKLEPIE BIEGACZA liczy się tylko zakup, odpowiedzialności już nie ma. Tylko, że jeden niezadowolony klient, przekaże swoją opinię 6-ciu innym, a tych 6-ciu ... |
|