|
Nie tylko szeroki wachlarz smaków i aromatów, ale również szybsza przemiana materii oraz większa wydolność podczas treningu. Pierwsza na rynku kawa dla sportowców kusi podniebienia oraz inspiruje do cięższego wysiłku.
Czy kawa źle wpływa na formę biegaczy oraz osób aktywnych? Do niedawna panowało przekonanie, że napój ten spożywany w nadmiernych ilościach przeszkadza w uzyskiwaniu dobrych wyników. Okazuje się jednak, że „mała czarna” może być sprzymierzeńcem, a nie – jak sądzono - przeciwnikiem wszystkich tych, którzy dbają o swoją kondycję. Warunkiem koniecznym jest zachowanie zdrowego rozsądku przy jej spożywaniu.
O zaletach tego napoju przekonują producenci Sports Coffee, pierwszej na polskim rynku kawy dla sportowców. Produkt można kupić od kilku miesięcy w wybranych sklepach oraz Internecie. Zanim jednak trafił na sklepowe półki, jego twórcy przez dwa lata poszukiwali idealnych proporcji, gwarantujących prawdziwy „zastrzyk” kofeinowej energii przy zachowaniu 100-proc. naturalności.
Sports Coffee pochodzi z najlepszych brazylijskich upraw, gdzie nie używa się pestycydów. Jej tajemnica tkwi w odpowiednio dobranych proporcjach oraz unikalnym sposobie palenia kawy. To wszystko sprawia, że produkt przypadnie do gustu nie sportowcom, ale również tym, którzy w „małej czarnej” dostrzegają wyjątkowy smak i aromat.
To co wyróżnia kawę dla sportowców, to większa zawartość kofeiny. Z tego powodu producenci Sports Coffee rekomendują picie nie więcej niż dwóch kubków lub filiżanek dziennie. Najlepiej rano (koniecznie przed treningiem, 45-60 minut przed wysiłkiem) i popołudniu lub wieczorem. Przy znacząco większych ilościach istnieje ryzyko wystąpienia chorób, np. serca czy nadciśnienia.
Specjalna wersja dla biegaczy
Do rodziny kaw Sports Coffee ostatnio dołączyła wersja dla biegaczy. Produkt, który powstał z myślą o miłośnikach długich dystansów, jest bardziej pobudzający i aromatyczny, o bardzo wyrazistym smaku kakao i orzechów. Poza energetycznym działaniem, posiada także odpowiednie walory smakowe. Jest subtelny dla nosa i podniebienia, zapewniając wyjątkowe doznania aromatyczne, do których będziemy regularnie powracać. Nie tylko w dniu treningów.
– Nasza kawa to nie tylko przysłowiowy, energetyczny „kop” na cały dzień, to również produkt podnoszący odporność na zmęczenie, poprawiający koncentrację i pamięć, a także przyspieszający metabolizm i spalanie tłuszczu. Co więcej, wpływa on pozytywnie na nasze samopoczucie, wyzwalając „hormon szczęścia”, czyli endorfiny, a także dopaminę, serotoninę i adrenalinę – wylicza Przemysław Popek, jeden z pomysłodawców marki.
Wicemistrzyni Polski w maratonie twarzą marki
Kilka miesięcy temu ambasadorką marki Sports Coffee została Agnieszka Janasiak – polska lekkoatletka, specjalistka od długich dystansów, reprezentantka Olimpii Poznań. Srebrna medalistka mistrzostw Polski w maratonie, zwyciężczyni Poznań – Wings for Life World Run z 2016 roku oraz druga zawodniczka Poznań Maraton (2009)
– Każdy dzień zaczynam od filiżanki Sports Coffee. Po niej każdy trening staje się przyjemnością, a nie tylko obowiązkiem czy koniecznością. Od dłuższego czasu szukałam produktu w pełni naturalnego, bez dodatku sztucznych składników, o silnym, pobudzającym działaniu i niskiej liczbie kalorii. Wreszcie go znalazłam w Sports Coffee – przekonuje czołowa polska maratonka.
Do kawy przekonują się kolejne kluby i sportowcy. W gronie smakoszy Sports Coffee znaleźli się m.in. piłkarze warszawskiego Hutnika, zawodnicy klubu Bestie OCR Legionowo, uczestnicy ŻTC BIKE RACE, gracze w teqball czy Ludmiła Wojdak, wicemistrzyni Europy w bikini fitness.
Więcej informacji o kawie znajduje się na oficjalnej stronie produktu www.sportscoffee.eu
| | Autor: Sawi, 2020-10-18, 10:25 napisał/-a: Czy będzie możliwość zakupienia kawy stacjonarnie? | | | Autor: kajka234, 2020-10-19, 14:31 napisał/-a: Dobra kawa nie jest zła ;) Zwłaszcza taka, które nie wyniszcza organizmu | | | Autor: zbigniewwalo1, 2020-11-10, 14:24 napisał/-a: Przy mocnym treningu i przed zawodami tak,jak ktoś lubi pic jedną lub dwie dziennie ,trzeba uzupełnić wapń. | |
|
|
| |
|