|
W III Biegu Instytutu Lotnictwa wystartowało 305 zawodników, którzy podobnie jak w ubiegłych latach do pokonania mieli dystans 5 km. Najszybszy okazał się Piotr Melewczyk z Lęborka, który pokonał trasę w czasie 15:49. W rywalizacji Pań triumfowała Ania Szyszka z Warszawy, która na mecie uzyskała czas 17:56.
- Pierwszy raz biorę udział w Biegu Instytutu Lotnictwa. Bardzo spodobało mi się to miejsce, jest inne niż na standardowych biegach ulicznych. Tu biegli¶my w¶ród samolotów – jest to fajna atrakcja i możliwo¶ć zobaczenie czego¶ nowego. Trasa bardzo fajna, kręta, więc nie jest nudna. Od pocz±tku biegłam pierwsza, goniłam mężczyzn. Cieszę się, że udało się utrzymać t± pozycję wbiegaj±c na linie mety – powiedziała na mecie Anna Szyszka, dodaj±c – imprezę oceniam bardzo fajnie, miła i sympatyczna atmosfera. Aż chce się przyjechać za rok.
Nowo¶ci± podczas tegorocznej edycji imprezy była rywalizacja trzyosobowych sztafet, które ł±cznie do pokonania miały dystans 5 km. Na starcie stanęło 36 drużyn, których walka wzbudziła wiele emocji zarówno w¶ród zawodników jak i kibiców. Najszybsz± sztafet± została drużyna LKS Koluszki.
331 | 441 | 305 | 2014 | 2015 | 2016 | | +33% | -31% | Historia frekwencji OPEN |
- Lubię rywalizację sztafet, wynik końcowy nie zależy od jednego zawodnika, każdy się nawzajem mobilizuje – powiedział Krzysztof Pietrzyk z LKS Koluszki – dodatkowo atutem Biegu Instytutu Lotnictwa jest to, że można pobiec zarówno w biegu głównym jak i sztafetowym.
Na koniec podobnie jak przed rokiem odbyły się biegi „Małego Lotnika”, które zgromadziły na starcie blisko 100 dzieci, które na mecie oprócz okazałych medali otrzymywały słodki poczęstunek.
Szczegółowe informacje dotycz±ce biegu dostępne s± na stronie www.bieginstytutulotnictwa.pl oraz na www.facebook.com/bieginstytutulotnictwa
|
| INFORMACJA POSIADA MULTI-FORUM | POROZMAWIAJ | | III Bieg Instytutu Lotnictwa - Warszawa, 9.10.2016 | 1 2016-09-21 | | 2016 - II Bieg Instytutu Lotnictwa | 1 2015-09-10 | | 2014 - I Bieg Instytutu Lotnictwa | 3 2014-10-23 |
|
|
| |
|