|
Już 7 września podczas I Biegu Serca 20 śmiałków wystartuje w nieoficjalnych Mistrzostwach Polski w biegu 5-godzinnym. Organizatorzy szacują, że każdy z biegaczy podejmujących wyzwanie może pokonać nawet 150 okrążeń, czyli aż 60 kilometrów. Dzięki takiemu wyczynowi na charytatywny cel biegu trafić może nawet 750 zł od każdego z uczestników Mistrzostw. Udział w zawodach mogą wziąć osoby, które przebiegły co najmniej 8 maratonów. Swoje kandydatury należy wysyłać na adres: mistrzostwa5h@bieg-serca.pl.
7 września Ośrodek Sportu i Rekreacji na warszawskim Targówku w godzinach 10:00-16:00 zostanie opanowany przez miłośników biegania oraz pomagania. Wszystko za sprawą
I Biegu Serca pod hasłem „Każde okrążenie ma znaczenie” – pikniku biegowego organizowanego przez Fundację „Spartanie Dzieciom”. Każde przebiegnięte okrążenie przez uczestnika imprezy to 5 zł przekazane przez Sponsora Głównego – Żywiec Zdrój i pozostałych sponsorów – firmy Toys"R"Us, New Balance, Grupę DSF oraz Polpharma – na rehabilitacje ruchową niepełnosprawnych dzieci. Bieg Serca to pierwszy bieg w Polsce bez jednej, konkretnej godziny startu. Wystarczy zjawić się tego dnia o dowolnej godzinie, między 10:00 a 16:00, odebrać chip i rozpocząć bieg na bieżni liczącej 400 metrów.
W biegu może wziąć udział każdy, kto ma ochotę pomóc. Zapisy już trwają. W przeciągu 3 tygodni zarejestrowało się 500 biegaczy-pomagaczy. Ceny pakietów na chwilę obecną to – 25 i 65 zł.
Podczas rejestracji wiele osób, zadeklarowało bieg od początku aż do samego końca regulaminowego czasu, dlatego organizatorzy Biegu Serca ogłaszają nieoficjalne Mistrzostwa Polski w biegu 5-godzinnym. – Poszukujemy 20 biegaczy, którzy udowodnią nam wszystkim, że bieganie i pomaganie ma sens. Tacy biegacze swoją determinacją będą motywować innych uczestników Biegu Serca do wspaniałego poświęcenia – mówi Michał Leśniewski, szef Spartan. – Wybrani zawodnicy zawalczą nie tylko o tytuł Mistrza Polski, ale przede wszystkim lepsze jutro i uśmiech na twarzach potrzebujących dzieci i ich rodzin. Dzięki tej akcji Agnieszka, jedna z naszych podopiecznych, dla której zbieramy pieniądze w czasie Biegu Serca, będzie mogła brać udział w zawodach. W jaki sposób? Razem z mamą, która jest biegaczką, Aga będzie pokonywać maratony na specjalnym, profesjonalnym wózku – dodaje Leśniewski.
Start nieoficjalnych Mistrzostw Polski w biegu 5-godzinnym zaplanowano na 10:30. Każda osoba, która przebiegła co najmniej osiem maratonów i chciałaby powalczyć o tytuł Mistrza Polski, a przede wszystkim pomóc niepełnosprawnym dzieciom może wysłać swoje zgłoszenie na adres: mistrzostwa5h@bieg-serca.pl.
Więcej na temat zawodów na:
www.bieg-serca.pl oraz na profilu biegu na Facebooku:
www.facebook.com/BiegSerca.
Patronat Honorowy nad biegiem objął Rzecznik Praw Dziecka i Burmistrz Dzielnicy Targówek. Patroni medialni wydarzenia na chwilę obecną to: Nasze Miasto, Radio Eska Warszawa, treningbiegacza.pl, 4run.pl, kobietkibiegaja.pl, sportowarodzina.pl, runandtravel.pl. Sponsorem Głównym biegu jest firma Żywiec Zdrój, jeden z największych producentów wody butelkowanej w Polsce. Pozostali sponsorzy biegu to: Toys"R"Us, New Balance, Grupa DSF oraz Polpharma. Partnerem głównym biegu jest agencja PR Partner of Promotion.
SPARTANIE DZIECIOM to charytatywna grupa biegowa, która zrzesza osoby chcące połączyć swoje dwie pasje – bieganie długodystansowe i pomoc niepełnosprawnym dzieciom. Grupa zadebiutowała w 33. Maratonie Warszawskim w 2011 roku. Jej znakiem rozpoznawczym jest charakterystyczne przebranie. Zawodnicy biegają w strojach starożytnych Spartan, w pełnym rynsztunku bojowym, z włócznią i tarczą w ręku oraz hełmem na głowie. A wszystko po to, aby zwrócić uwagę na charytatywny cel, który wybierają każdorazowo, przy okazji swoich biegów. Do tej pory udało się wspomóc im 6 charytatywnych celów.
Grupa liczy około 100 osób i ciągle się powiększa. W ubiegłym roku Spartanie zdobyli największą nagrodę PR w Polsce – Złotego Spinacza w kategorii Sport i Turystyka oraz międzynarodowe wyróżnienie – Srebrnego Magellana i IPRA. Michał Leśniewski, szef grupy, otrzymał z kolei tytuł „Herosa roku 2013”, przyznawanego przez miesięcznik Runner’s World. Akcje Spartan zostały również docenione przez jury konkursu Kampania Społeczna Roku. Więcej informacji na www.spartaniedzieciom.org. W tym roku Spartanie powołali do życia Fundację „Spartanie Dzieciom” wspierającą niepełnosprawne dzieci i ich rodziny.
Stałym partnerem grupy jest agencja Partner of Promotion. Darczyńcami grupy są: Mumin’s Interactive, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i fotograf Kasia Szymanowska oraz Mariusz Kubiak. |
|
|
| |
|