|
METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO | Dyscyplina | | Status | Wątek aktywny ogólnodostępny | Wątek założył | Łukasz Panfil (2006-02-15) | Ostatnio komentował | Łukasz Panfil (2006-02-16) | Aktywnosc | Komentowano 4 razy, czytano 99 razy | Lokalizacja | | POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH
| | | | |
ANONIM
(Łukasz Panfil) | 2006-02-15, 21:27 LOGO na olimpijskim laurze
Tak się składa, że jest to 4ty zawodnik mistrzostw Europy i 9ty Mistrzostw Świata, więc to chyba są znaczne osiągnięcia... |
| | | | | |
ANONIM
(Łukasz Panfil) | 2006-02-16, 10:19 LOGO na olimpijskim laurze
P.S.
Wczytałem się uważniej w pana artykuł.W pana mniemaniu nie ma miejsca w dzisiejszym sporcie na antyczne ideały. Gdybym ja myślał w ten sposób, straciłbym jakąkolwiek przyjemność z oglądania sportowych widowisk. Jestem zdania iż mimo powszechnego komercjalizmu są zawodnicy, którzy tak jak ja są tradycjonalistami i uprawiają sport nie tylko pod kątem finansowym. Może jest to naiwne myślenie, ale istnieją jeszcze pasjonaci, dla których sport jest wartością,a nie tylko gigantycznym przedsięwzięciem kasowym. |
| | | | |
| | | | | |
ANONIM
(morito) | 2006-02-16, 18:48 I tu jest pies pogrzebany;-(
2006-02-16, 10:19 - Łukasz Panfil napisał/-a:
P.S.
Wczytałem się uważniej w pana artykuł.W pana mniemaniu nie ma miejsca w dzisiejszym sporcie na antyczne ideały. Gdybym ja myślał w ten sposób, straciłbym jakąkolwiek przyjemność z oglądania sportowych widowisk. Jestem zdania iż mimo powszechnego komercjalizmu są zawodnicy, którzy tak jak ja są tradycjonalistami i uprawiają sport nie tylko pod kątem finansowym. Może jest to naiwne myślenie, ale istnieją jeszcze pasjonaci, dla których sport jest wartością,a nie tylko gigantycznym przedsięwzięciem kasowym. |
W dzisiejszym sporcie rownie wazne jak zwyciestwo jest wynik, co wydaje sie oczywiste, jednak na rowni z tym liczy sie: kasa jaka stoi za uzyskanym wynikiem, logo sponsora na koszulce, nr. startowym oraz wszechobecnych bannerach. Ponadto chyba najwazniejsze jest logo producenta obuwia stroju czy peryferyjnego sprzetu. TYm samym sportowcy pelnia role porownywalna do przechadzajacych sie wieszakow po wybiegach domow mody Paryza czy Mediloanu.
Pragne przypomniec burze jaka wywolala premia za ew. pobicie rekordu swiata w ubr maratonie w Amsterdamie oscylujaca ok. 250 tys euro, ktora byla przeznaczona dla Wielkiego Haille. Gdyby okazalo sie, ze rekord ow ustanowilby inny zawodnik jego premia bylaby nizsza. KIbice, z czego zdaja sobie sprawe spece od marketingu, daza za wodotryskami podgrzewajacymi atmosfere wokolo zawodow sportowych nawet jesli same zawody sa juz nudne jak imieniny u cioci. LIcza sie oczekiwania a czy cos lepiej podgrzewa atmosferer i namietnosci jak kasa?
|
| | | | | |
ANONIM
(Łukasz Panfil) | 2006-02-16, 18:51
Jest to prawda, ale bardzo przykra. |
|
|
|
| |
|