|
METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO | Dyscyplina | | Status | Wątek aktywny ogólnodostępny | Wątek założył | Krzysiek_biega (2014-05-13) | Ostatnio komentował | biegacz11 (2014-05-20) | Aktywnosc | Komentowano 219 razy, czytano 743 razy | Lokalizacja | | Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH
| | | | |
| 2014-05-14, 15:21
2014-05-14, 14:31 - Ryszard N napisał/-a:
Znakomita większość imprez w których ostatnio startowałem nie kosztuje więcej niż 40 pln. Po za Wiedniem i Berlinem.Tam wpisowe kosztuje zwykle 50euro, bez jakichkolwiek świadczeń. Już widzę jak by w Polsce kazali zapłacić za wypożyczenie chipa. To był by dopiero wrzask. Po za tym nie dyskutujemy o wysokości opłat tylko o kradzieży usługi. Jeżeli dopuścimy nawet tezę, że starty są drogie to osoba która tak uważa po prostu nie staruje. To tyle. Wysokość opłat nie upoważnia potencjalnego amatora biegania do udziału w imprezie bez numeru. Teza którą się kolega posłużył w swoim wywodzie jest równie pokrętna jak ta, że ktoś chciał sobie "wypróbować" czy dobiegnie do mety. Rozumiem jednak, że jest to ta sama grupa obywateli która kradnie w internecie cudzą własność intelektualną aby sprawdzić czy dany film lub muzyka im się podoba. |
Niestety obawiam się, że to nasze pisanie jest na wiatr. Komu w duszy gra komunizm, i uważa że wszystko powinno być za darmo, a gdy ktoś na czymś zarabia to jest podły, ten zawsze sobie tysiąc usprawiedliwień wymyśli. I nic tu nie poradzimy, bo "mądrej głowie dość po słowie" a kto nie chce, ten i tak nie zrozumie :-) |
| | | | | |
| 2014-05-14, 15:27
2014-05-14, 15:14 - Admin napisał/-a:
Polecam przeczytać artykuł ze zrozumieniem. Jak to nie pomoże, to jeszcze raz. I jeszcze raz. I czytać tak długo aż w końcu Pan zrozumie kogo artykuł dotyczy. |
Ja doskonale wiem czego dotyczy, doskonale tez wiem ze te biegi nie są promocja zdrowia i itp itd ja wypisuje w regulaminach, tylko zwykłym nabijaniem kasy, dlatego ten artykuł i te wycie... Proszę wypisywać wprost w regulaminie ze bieg jest formą nabijania kasy i życzę powodzenia w ilości chętnych :) |
| | | | |
| | | | | |
| 2014-05-14, 15:34
2014-05-14, 15:18 - Admin napisał/-a:
Życzę więc Panu, żeby do Pana domu wszedł na imprezę urodzinową nieproszony gość z ulicy, posiedział, pojadł, skorzystał z toalety - a jak Pan zwróci mu uwagę na to, że co on tutaj robi, to odpowiedział Panu że on jest PK. |
Niech pan nie przejaskrawia, jakby mi pobiegł na biegu taki nie wziął medalu nie miał by chipa, to jak najbardziej ok, nie widzę w tym problemu, o ile nie będzie przeszkadzał innym w biegu, przestrzeń publiczna jest wolna, jakby większość tak pobiegła to po prostu oznaczałoby, że wpisowe było za drogie i tyle... Proste |
| | | | | |
| 2014-05-14, 15:39
2014-05-14, 15:34 - Łukasz Kurek napisał/-a:
Niech pan nie przejaskrawia, jakby mi pobiegł na biegu taki nie wziął medalu nie miał by chipa, to jak najbardziej ok, nie widzę w tym problemu, o ile nie będzie przeszkadzał innym w biegu, przestrzeń publiczna jest wolna, jakby większość tak pobiegła to po prostu oznaczałoby, że wpisowe było za drogie i tyle... Proste |
Czyli jednak nie rozumie Pan artykułu. Trudno. |
| | | | | |
| 2014-05-14, 15:51
2014-05-14, 15:27 - Łukasz Kurek napisał/-a:
Ja doskonale wiem czego dotyczy, doskonale tez wiem ze te biegi nie są promocja zdrowia i itp itd ja wypisuje w regulaminach, tylko zwykłym nabijaniem kasy, dlatego ten artykuł i te wycie... Proszę wypisywać wprost w regulaminie ze bieg jest formą nabijania kasy i życzę powodzenia w ilości chętnych :) |
Na zdjęciu wizytówki widzę u Pana numer startowy, więc daje Pan nabijać kasę organizatorom:) |
| | | | | |
| 2014-05-14, 15:54
2014-05-14, 15:51 - Krzysiek_biega napisał/-a:
Na zdjęciu wizytówki widzę u Pana numer startowy, więc daje Pan nabijać kasę organizatorom:) |
Jak najbardziej ze świadomego wyboru, bo raczej nie sadzę żeby ten wpis regulaminowy miał służyć czemu innemu jak wyciąganiu kasy z gminy ;) |
| | | | | |
| 2014-05-14, 15:55
Bieganie bez numeru (= bez pakietu) to niestety stan umysłu,
taki homo sovieticus biegów...
Pół biedy jeżeli to ojciec, który chce pobiec z córką i zabrakło pakietów, czy inna sytuacja losowa (to można zrozumieć), ale mówienie, że "nie płacę bo za drogo", "a kto mi zabroni ?", "a komu ja przeszkadzam ?", "nie piłem wody ani nie brałem medalu", to jest... :)
krunner |
| | | | |
| | | | | |
| 2014-05-14, 18:21
2014-05-14, 15:34 - Łukasz Kurek napisał/-a:
Niech pan nie przejaskrawia, jakby mi pobiegł na biegu taki nie wziął medalu nie miał by chipa, to jak najbardziej ok, nie widzę w tym problemu, o ile nie będzie przeszkadzał innym w biegu, przestrzeń publiczna jest wolna, jakby większość tak pobiegła to po prostu oznaczałoby, że wpisowe było za drogie i tyle... Proste |
Myli się Pan. Na czas biegu zorganizowanego ulice są wyłączone z ruchu (za co należy uiścić stosowną opłatę). W trakcie zawodów przestrzeń ta nie jest wolna.
Niech Pan przyjmie do wiadomości, że udział w imprezie płatnej bez uiszczenia opłaty to kradzież.
Czy mnie się to podoba czy nie.
Jak nie - nie biorę udziału
Jak tak - płacę i zgadzam się na regulamin
|
| | | | | |
| 2014-05-14, 18:26
2014-05-14, 15:27 - Łukasz Kurek napisał/-a:
Ja doskonale wiem czego dotyczy, doskonale tez wiem ze te biegi nie są promocja zdrowia i itp itd ja wypisuje w regulaminach, tylko zwykłym nabijaniem kasy, dlatego ten artykuł i te wycie... Proszę wypisywać wprost w regulaminie ze bieg jest formą nabijania kasy i życzę powodzenia w ilości chętnych :) |
od takich ludzi jak Pan,Panie Kurek należy spierdzielać jak najdalej,rozumowanie godne pożałowania.Wspieranie złodziei...brak słów. |
| | | | | |
| 2014-05-14, 18:50
parówkowym skryto-biegaczom mówimy stanowcze NIE :) |
| | | | | |
| 2014-05-14, 19:35 dyskusja jak w sejmie.
calkowiecie zgadzam i podpisuje sie pod slowami ktore tu wyrazaly osoby ktore nazywaja rzeczy po imieniu-nie zaplaciles a biegles-jestes zlodziejem-koniec kropka.najlepsza obrona jest ATAK-a ja zauwazylem iz te osoby ktore znajduja usprawiedliwienie i nie widza nic zlego w tym ze ktos sobie biegnie a nie zaplacil-ktore sa tu negowane w ramach obrony od razu odbiegaja od kluczowego tematu(brak numeru)i czepiaja sie innych spraw-a to za drogo,a to ze nie ladnie tak mowic-pisac,a to ze oni zarabiaja na tym itp.CHYBA nie znajdzie sie ani jedna osoba ktore uderzy sie w piersi i przyzna sie ze ewidentnie nie miala zamiaru placic ale ewidentnie miala zamiar pobiec i jak daja trzeba brac tak medal trzeba tez wziac.Ja generalnie za meta w bezpiecznej odleglosci by nie przeszkadzac finiszujacym-postawil kilka osob ktore beda egzekwowaly(ale to juz zupelnie inna dyskusja) wyzsza oplate-100 zl za juz odbyty udzial w biegu!A TERAZ wszystkim osobom ktore maja inne poglady,ktore zawsze znajduja jakies usprawiedliwienie zlodziejstwa-proponuje przeczytac tekst raz jeszcze aby znalazly w nim cos do czego mozna sie doczepic aby odeprzec moj atak-moje zdanie.serdecznie pozdrawiam wszystkich zlodzieji-:) |
| | | | | |
| 2014-05-14, 19:57 nie moglem sie powstrzymac :)
2014-05-14, 15:34 - Łukasz Kurek napisał/-a:
Niech pan nie przejaskrawia, jakby mi pobiegł na biegu taki nie wziął medalu nie miał by chipa, to jak najbardziej ok, nie widzę w tym problemu, o ile nie będzie przeszkadzał innym w biegu, przestrzeń publiczna jest wolna, jakby większość tak pobiegła to po prostu oznaczałoby, że wpisowe było za drogie i tyle... Proste |
hej kolego-wiesz co robie gdy ciepla woda drozeje?to proste zakrecam kurek:) |
| | | | |
| | | | | |
| 2014-05-14, 20:02 reasumujac
2014-05-14, 19:57 - rijkaard napisał/-a:
hej kolego-wiesz co robie gdy ciepla woda drozeje?to proste zakrecam kurek:) |
jesli poczules sie urazony to naprawde ,,Przepraszam""-bo ja zas czuje sie urazony tymi bredniami co napisales! |
| | | | | |
| 2014-05-14, 20:07
A nie można zastrzec w regulaminie, że osoby znajdujące się na trasie biegu bez obowiązujących numerów startowych będą karane np. grzywną pieniężną o wartości... przyznajmy wpisowego?? Z góry nie wiem czy jest to możliwe, więc jest to czysto teoretyczne zapytanie :P |
| | | | | |
| 2014-05-14, 20:18
2014-05-14, 12:29 - biegacz11 napisał/-a:
Od kilku lat przyglądam się temu zjawiskowi i nie dziwię się że tak ludzie postępują. Uważam że wpisowe jest za duże i tłumaczę. Przykładem jest bieg Powstania Warszawskiego czy Niepodległości. Bieg zorganizowany aby upamiętnić pamięć itd. Startowałem jak wpisowe wynosiło 20 zł (pakiet good) i liczba uczestników wynosiła 1500. Teraz to koszt 50 zł osób 7tys a pakiet taki sam , medal tez, picie także i trasa ta sama. Jeżeli cena detaliczna jest wyższa od hurtowej to dlaczego w biegach jest odwrotnie ?? BO DRODZY BIEGACZE ONI ZARABIAJĄ DZIEKI NAM. To jest dobry biznes a nie promowanie "zdrowego trybu życia". To fajny tekst marketingowy który sprzedaje się w TV razem z celebrytami. Teraz biegając w pucharze maratonu warszawskiego po lesie trzeba zapłacić 20 zł to czy gdy pójdę pobiegać po lesie rano w godzinach zawodów to też będę oszustem bo nie mam numerka startowego ?
Teraz bieganie to nie jest forma zabawy, tylko rywalizacja i ten który biegnie bez numerka czy weźmie dwie wody to frajer. Biegacze zapominają że mistrzami świata nie będą i czy zajmą 1tys miejsce czy 1001 to nic się nie stanie. Część osób powie że 100 czy 150zł za 10km to mało ale kto bogatemu zabroni? Ale też żeby nie negowali tych którzy mają większy talent tylko nie mają kasy żeby pobiec 10km w 34min. Jeżeli można zorganizować NIGHTSKATING czy masę krytyczną za free to dlaczego za bieganie płacimy ?
MUSZĘ STWIERDZIĆ ŻE ULICZNE ZAWODY BIEGOWE STAŁY SIĘ SNOBISTYCZNYM SPORTEM DLA BOGATYCH. |
To jest fakt, 17 lat temu na starcie 10 km stawało jakieś 200-300 osób to był już rekord, na starcie maratonu rekordem było 400 osób, nikt nie stawał bez numeru bo wszyscy się znaliśmy i gdzieś tam na różnych maratonach się spotykaliśmy, była jakaś kultura, była wspólna rozmowa, był szacunek dla kolegi, nie było pieprzonych słuchawek na uszach i dzięki temu ludzi "mumii" , jakiś dziwnych elektronicznych gadżetów zabijających całą przyjemność z otaczającej biegacza przyrody...te czasy zostały już tylko na treningu....na zawodach po prostu jest masówka, przepychanie, przeklinanie, wyzywanie kolegi obok, tak jakby wszyscy mieli wygrać.... |
| | | | | |
| 2014-05-14, 20:30 Biegacze bez numerów
Ja się wtrącę też do dyskusji, bo ci co biegają bez numerów, to też swego rodzaju niebezpieczeństwo, a może to być jakiś terrorysta, a może ktoś chce komuś krzywdę zrobić i można dużo niebezpieczeństw wymienić, ale i też druga sprawa, że to dla organizatorów też niebezpieczeństwo z drugiej strony, bo jakby takiej osobie się coś stało, to kto odpowiada - oczywiście, że organizatorzy. Dlatego jasno i wyraźnie potępiam osoby, które biorą udział w biegu bez numeru, bo albo może to być osoba, która może być zamachowcem, albo jak takiej osobie coś się stanie, to na organizatorów jest, więc myślę, że lepiej o tym pomyśleć, bo co szkodzi ci biegaczu zapłacić za udział niż łamać prawo? Zastanów się nad tym. |
| | | | | |
| 2014-05-14, 20:46
2014-05-14, 20:30 - kosa_sw4 napisał/-a:
Ja się wtrącę też do dyskusji, bo ci co biegają bez numerów, to też swego rodzaju niebezpieczeństwo, a może to być jakiś terrorysta, a może ktoś chce komuś krzywdę zrobić i można dużo niebezpieczeństw wymienić, ale i też druga sprawa, że to dla organizatorów też niebezpieczeństwo z drugiej strony, bo jakby takiej osobie się coś stało, to kto odpowiada - oczywiście, że organizatorzy. Dlatego jasno i wyraźnie potępiam osoby, które biorą udział w biegu bez numeru, bo albo może to być osoba, która może być zamachowcem, albo jak takiej osobie coś się stanie, to na organizatorów jest, więc myślę, że lepiej o tym pomyśleć, bo co szkodzi ci biegaczu zapłacić za udział niż łamać prawo? Zastanów się nad tym. |
No i ten sposób powinno to być napisane, ale widzisz od razu zaczęto od frajerów, i chodzi jedynie o kasę za przebiegniecie się kawałkiem asfaltu... Co dla mnie jest na tyle wkurzające ze sami organizatorzy nie potrafią nawet głupia taśmą zabezpieczyć trasy... |
| | | | |
| | | | | |
| 2014-05-14, 20:47
2014-05-14, 18:21 - marbial napisał/-a:
Myli się Pan. Na czas biegu zorganizowanego ulice są wyłączone z ruchu (za co należy uiścić stosowną opłatę). W trakcie zawodów przestrzeń ta nie jest wolna.
Niech Pan przyjmie do wiadomości, że udział w imprezie płatnej bez uiszczenia opłaty to kradzież.
Czy mnie się to podoba czy nie.
Jak nie - nie biorę udziału
Jak tak - płacę i zgadzam się na regulamin
|
Zamknięcie trasy jest najdroższego z tego wszystkiego... |
| | | | | |
| 2014-05-14, 20:49
2014-05-14, 20:07 - Zalesiu napisał/-a:
A nie można zastrzec w regulaminie, że osoby znajdujące się na trasie biegu bez obowiązujących numerów startowych będą karane np. grzywną pieniężną o wartości... przyznajmy wpisowego?? Z góry nie wiem czy jest to możliwe, więc jest to czysto teoretyczne zapytanie :P |
Powodzenia... po prostu ściąga się z trasy przed meta i tyle, to jest najprostsze, i organizator ma do tego prawo
|
| | | | | |
| 2014-05-14, 20:59
2014-05-14, 19:35 - rijkaard napisał/-a:
calkowiecie zgadzam i podpisuje sie pod slowami ktore tu wyrazaly osoby ktore nazywaja rzeczy po imieniu-nie zaplaciles a biegles-jestes zlodziejem-koniec kropka.najlepsza obrona jest ATAK-a ja zauwazylem iz te osoby ktore znajduja usprawiedliwienie i nie widza nic zlego w tym ze ktos sobie biegnie a nie zaplacil-ktore sa tu negowane w ramach obrony od razu odbiegaja od kluczowego tematu(brak numeru)i czepiaja sie innych spraw-a to za drogo,a to ze nie ladnie tak mowic-pisac,a to ze oni zarabiaja na tym itp.CHYBA nie znajdzie sie ani jedna osoba ktore uderzy sie w piersi i przyzna sie ze ewidentnie nie miala zamiaru placic ale ewidentnie miala zamiar pobiec i jak daja trzeba brac tak medal trzeba tez wziac.Ja generalnie za meta w bezpiecznej odleglosci by nie przeszkadzac finiszujacym-postawil kilka osob ktore beda egzekwowaly(ale to juz zupelnie inna dyskusja) wyzsza oplate-100 zl za juz odbyty udzial w biegu!A TERAZ wszystkim osobom ktore maja inne poglady,ktore zawsze znajduja jakies usprawiedliwienie zlodziejstwa-proponuje przeczytac tekst raz jeszcze aby znalazly w nim cos do czego mozna sie doczepic aby odeprzec moj atak-moje zdanie.serdecznie pozdrawiam wszystkich zlodzieji-:) |
wiesz akurat sam medal raczej wątpię żeby ludziom chodziło, już prędzej o wymierzona trasę i możliwość pościgania, usprawiedliwienie będzie zawsze miało kilka zer, tyle ile wpisowe, widziałem biegi gdzie ludzie startowali i schodzili z trasy przed końcem biegu, i to jest jak najbardziej ok ani org nie miał pretensji ani biegacze, zrozumiał bym tez sens tego tekstu gdyby było wytykane ze wzgl. na bezpieczeństwo, tak naprawdę halo się podnosi bo zaczyna się liczyć pieniążki, tylko co tu liczyć? ugnieciony asfalt??? bo nie zrozumiem pretensji że ktoś wypił kubek wody... |
|
|
|
| |
|