|
METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO | Dyscyplina | | Status | Wątek aktywny ogólnodostępny | Multi-Forum | MaratonyPolskie.PL TEAM | Wątek założył | tdrapella (2013-01-10) | Ostatnio komentował | miniaczek (2014-02-26) | Aktywnosc | Komentowano 231 razy, czytano 747 razy | Lokalizacja | | Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH
| | | | |
| 2013-01-26, 17:41
2013-01-22, 10:36 - tdrapella napisał/-a:
dziękuję za wasze uwagi czekam na dalsze. Możemy zrezygnować ze zgłaszania biegów przed strartem. Dla mnie będzie tylko łatwiej wszystko ogarnąć.
Co do większej ilości biegów preferowanych tez jestem za. Siedem osób jako graniczna ilość teamowiczów również mi pasuje i tez uważam, że raczej nie mniej. Czy liczymy osoby tylko startujące czy również kibicujące a będące w Teamie? W sumie czemu nie, bo tu chodzi o integrację. No bo jesli np Heniu nie może biec maratonu czy polówki, a i tak jedzie z Grażyną i spotykają się z innymi i wszystkim nam dopingują, czemu by nie brać tego pod uwagę?
Jeśli w Bochni czy na katorżniku, czy na rzeźniku będzie siedem osób i więcej czemu nie liczyć tego również jako bieg preferowany/sprzyjający integracji? To samo dotyczy dychy w Gdyni, czy Kwidzyniu, czy połówki w Poznaniu czy dowolnej innej imprezy biegowej.
Tylko jak to najlepiej rozwiązać? Jak nie będziemy się informować gdzie biegamy to możemy się nawet nie dowiedzieć, że na dany bieg wybiera się nas więcej osób... Jak zrobić, byśmy się spotkali na takich biegach? Wspólne zdjęcie przed biegiem raczej odpada, bo każdy inaczej się rozgrzewa, często się trudno znaleźć na starcie w tłumie, ale na mecie często jednak się spotykamy, nawet jeśli nie wszyscy razem to mniejszymi grupkami...
No i proponuję, żeby przy zwiększeniu ilości biegów preferowanych zmniejszyć punktację za te biegi z 3 do 2 punktów.
Proszę wszystkich o dalsze wasze uwagi, a zwłaszcza tych którzy krytycznie widzieli poprzednią formułę. Kaziu, Heniu, co wy powiecie na takie propozycje zmian? |
plany nasze startowe to można rozsyłąć pocztą na Maratonach kilka dni przed i po kłopocie |
| | | | | |
| 2013-02-02, 22:56 WAŻNE!!
Po dyskusji toczącej się na tym forum oraz konsultacjach telefonicznych z Gabą doszliśmy do wniosku, że zmienimy formułę naszych mistrzostw w roku 2013. Niektórzy z was może zarzucą, że nie zmienia się reguł w czasie gry, ale do chwili obecnej nikt jeszcze niczego nie zgłaszał więc można powiedzieć, że gra się jeszcze nie zaczęła. Jest kilka znaczących zmian. Mam nadzieję, że zaproponowana formuła będzie dobrym kompromisem, że przypadnie wam do gustu i że więcej osób weźmie udział w naszych mistrzostwach. Wystarczy tylko trochę chcieć. A oto zmieniony regulamin: |
| | | | |
| | | | | |
| 2013-02-02, 22:58 Nowy regulamin mistrzostw TEAM’u MaratonyPolskie.PL 2013
Uczestnictwo
1. Udział w mistrzostwach TEAM’u Maratony Polskie.PL jest możliwy dla wszystkich członków TEAM’u od momentu ich przyjęcia do końca okresu obejmującego rywalizację.
2. Do mistrzostw TEAM’u można dołączyć w dowolnym momencie, ale w zestawieniu końcowym widnieć będą jedynie osoby przynależące do TEAM’u w ostatnim dniu 2013 roku.
Okres rywalizacji oraz biegi wchodzące w skład mistrzostw
3. Okres rywalizacji obejmuje cały rok 2013 podzielony na dwa półroczne podokresy.
4. Klasyfikacja prowadzona będzie w następujących kategoriach:
Kobiety – „Gazele” – do 40 roku życia,
„Łanie” - pow. 40 roku życia.
Mężczyźni – „Gepardy”- do 40 roku życia
„Żubry” – pow. 40 roku życia
O przynależności do kategorii decyduje rocznik urodzenia licząc od roku 2013 wstecz.
5. W skład mistrzostw wchodzi 6 biegów:
- 2 maratony
- 2 półmaratony
- 2 biegi na dystansie 10km
6. Okres mistrzostw dzieli się na dwa podokresy (umownie wiosenny i jesienny) w których należy „zaliczyć” po jednym maratonie, półmaratonie oraz jednym biegu na 10km.
Za pierwszy okres przyjmuje się czas od 1 stycznia do 30 czerwca , a drugi od 1 lipca do końca roku, czyli 31 grudnia 2013.
7. Wycofujemy BIEGI PREFEROWANE. Nie mniej jednak każdy uczestnik mistrzostw jest zobowiązany w ciągu roku do uczestnictwa w przynajmniej jednym biegu integracyjnym, czyli takim na którym będzie CONAJMNIEJ 7 osób z naszego TEAM’u. Osoby z TEAM’u nie biegnące, ale kibicujące na trasie, czy serwisujące, TEŻ są wliczane. Chodzi nam o integrację, czyli o spotkania w rzeczywistości nie tylko wirtualnej.
Jako dowód proszę zainteresowane osoby o zrobienie wspólnej fotki z takowego biegu i umieszczenie jej na forum. Nie ważne czy przed czy po biegu, czy z imprezy dzień wcześniej. Proszę się dogadywać na forum mistrzostw co do miejsca i czasu spotkania.
Za biegi integracyjne z góry będą uważane dotychczasowe biegi preferowane, bo i tak będzie nas tam wiele osób. A więc będą to między innymi:
- Cracovia Maraton, kwiecień (Kraków)
- Półmaraton Jurajski, czerwiec (Rudawa)
- Poznań Maraton, październik (Poznań)
- Półmaraton Świętych Mikołajów, grudzień (Toruń)
Prawdopodobnie będzie to też Katorżnik, Bieg podziemny w Bohni, Rzeźnik... Wszystko zależy od Was i Waszych chęci spotkania.
8. Na koniec każdego z podokresów (czyli do końca czerwca i do końca grudnia) proszę o przesłanie do mnie na skrzynkę maratonówpolskich zbiorcze swoich najlepszych wyników z maratonu, półmaratonu i dychy uzyskanych w danym półroczu wraz z podaniem jakie to były biegi.
9. Pod uwagę będziemy brać jedynie te biegi, które mają atest. Obowiązuje czas NETTO jeśli organizator podaje go w wynikach, a jeśli nie to liczy się czas BRUTTO.
Weryfikacja biegów i punktacja
10. Nie trzeba zgłaszać wcześniej biegów jak to było w roku ubiegłym, jedynie podać swoje najlepsze wyniki z danego półrocza. Jeśli ktoś nie biegł danego dystansu w danym okresie, po prostu nie podaje swojego wyniku, ale dalej może brać udział w zabawie.
11. Na wasze wyniki będę czekał odpowiednio do 7 lipca 2013 i do 7 stycznia 2014 roku.
12. Nasze wyniki na odpowiednich dystansach zostaną ustawione w kolejności w każdej z kategorii (maraton, półmaraton, 10km) i na tej zasadzie zostaną określone miejsca i punkty za poszczególne biegi.
13. Punkty do klasyfikacji przyznawane są według zasady:
Wygrywający poszczegółny bieg w każdej z naszych kategorii otrzymuje 1 punkt ,drugi dwa i tak aż do statniego zajętego miejsca . Ostatni zawodnik np. 30 miejsce - 30 puntków. Ten kto nie biegł danego dystansu w tej części sezonu otrzymuje 30 + 1 (puntky ostatniego +1).
Wygrywa ten kto na koniec sezonu osiągnie najmniej punktów.
14. Jeśli w klasyfikacji generalnej więcej niż jeden zawodnik uzyskałby tyle samo punktów, to o zajętym miejscu decyduje w kolejności:
- większa liczba zwycięstw w naszej klasyfikacji poszczególnych biegów, a w przypadku takiej samej ilości zwycięstw, ilość drugich miejsc i tak dalej,
- większa ilość startów w biegach integracyjnych,
- losowanie.
15. Za udział w biegu integracyjnym każdemu zgłoszonemu uczestnikowi/uczestniczce zostaną odjęte 2 punkty w klasyfikacji generalnej. Oznacza to, że uczestnicząc w spotkaniach TEAMu będzie można znacząco nadrobić braki w prędkości :). Promujemy więc w ten sposób spotykanie się i wspólną rywalizację, ale nie zamykamy drogi tym, którzy dojechać nie mogli, lub mieli inne plany startowe, np. start w maratonie warszawskim do korony, czy w maratonie berlińskim, które są na 2 tygodnie przed Poznaniem.
Oznacza to również, że zwycięzca naszej zabawy może mieć na koniec punkty ujemne, ale to chyba nie stanowi problemu :) W golfie też wygrywa ten kto będzie bardziej na minus :)
16. Po pierwszym okresie startów (po 7 lipca) będzie opublikowane zestawienie i punktacja za pierwszy okres mistrzostw. Pozwoli to każdemu na zorientowanie się jakie miejsce w stawce zajmuje i zwiększy atrakcyjność tej korespondencyjnej rywalizacji. Ostateczne wyniki rywalizacji zostaną podane na początku stycznia 2014.
17. Zestawienie będzie zawierało imiona i nazwiska zawodników z podziałem na kategorie, wybrane przez daną osobę biegi, czas z danego biegu, punkty w naszej klasyfikacji jak i punkty za biegi integracyjne oraz sumę wszystkich punktów zdobytych dotychczas przez zawodnika.
18. W mistrzostwach sklasyfikowany będzie każdy, kto uczestniczył w conajmniej jednym biegu integracyjnym i choć raz przesłał maila z wynikiem z conajmniej jedego biegu (maraton, połówka, dycha) jaki ukończył.
Nagrody
19. Nagrody (puchary) otrzymają pierwsi trzej zawodnicy i zawodniczki każdej kategorii.
20. Dyplomy pamiątkowe dla wszystkich uczestników mistrzostw.
21. Nagrody specjalne dla zwycięzców każdej kategorii są wciąż owiane tajemnicą Admina ;)
22. Nagrody rzeczowe zostaną wręczone na najbliższym spotkaniu teamowym w 2014 roku.
|
| | | | | |
| 2013-02-03, 12:46
Będę brała udział w Mistrzostwach w tym roku. Jeżeli tylko zdrowie pozwoli! |
| | | | | |
| 2013-02-03, 18:50
No i o to chodzi. Zmiana w regulaminie wyjdzie chyba wszystkim na dobre |
| | | | | |
| 2013-02-03, 20:19
2013-02-03, 18:50 - ksero vel. NAMORDNICZEK napisał/-a:
No i o to chodzi. Zmiana w regulaminie wyjdzie chyba wszystkim na dobre |
| | | | | |
| 2013-02-03, 21:09
i znowu trzeba czytać regulamin ...:) ale mam nadzieję, że już więcej zmian nie będzie??:) |
| | | | |
| | | | | |
| 2013-02-03, 21:34
2013-02-03, 21:09 - miniaczek napisał/-a:
i znowu trzeba czytać regulamin ...:) ale mam nadzieję, że już więcej zmian nie będzie??:) |
jeszcze poprzedniego nie zdążyłem przeczytać.. :) |
| | | | | |
| 2013-02-03, 21:40
2013-02-03, 21:34 - Marathon Man napisał/-a:
jeszcze poprzedniego nie zdążyłem przeczytać.. :) |
Nie przejmuj sie, Rafal tez nie czytal poprzednich ;) |
| | | | | |
| 2013-02-03, 22:25
2013-02-03, 21:40 - tdrapella napisał/-a:
Nie przejmuj sie, Rafal tez nie czytal poprzednich ;) |
| | | | | |
| 2013-02-04, 09:52
Moim zdaniem jest to spory krok do przodu.Pkt z udokumentowaniem obecności jest do bani, jak mawiał Franek Dolas. Ciężar organizacji,a właściwym słowem będzie impuls do działania, spotkań integracyjnych spoczywa, niestety na Gabie jako szefowej. To nie znaczy że wszystko robi sama. Po to jest Team że każdy ma się czuć w obowiązku pomocy na ile go będzie stać,a nie czekać co powie,zrobi Gaba. Jak jej nie pomożemy to będzie d.... Powiedziałem.
|
| | | | | |
| 2013-02-04, 14:16
2013-02-04, 09:52 - KKFM napisał/-a:
Moim zdaniem jest to spory krok do przodu.Pkt z udokumentowaniem obecności jest do bani, jak mawiał Franek Dolas. Ciężar organizacji,a właściwym słowem będzie impuls do działania, spotkań integracyjnych spoczywa, niestety na Gabie jako szefowej. To nie znaczy że wszystko robi sama. Po to jest Team że każdy ma się czuć w obowiązku pomocy na ile go będzie stać,a nie czekać co powie,zrobi Gaba. Jak jej nie pomożemy to będzie d.... Powiedziałem.
|
Po to jest Team że każdy ma się czuć w obowiązku pomocy na ile go będzie stać,a nie czekać co powie,zrobi Gaba. Jak jej nie pomożemy to będzie d....
Święte słowa, Kaziu
:) |
| | | | |
| | | | | |
| 2013-02-05, 07:58
2013-02-03, 12:46 - mamusiajakubaijasia napisał/-a:
Będę brała udział w Mistrzostwach w tym roku. Jeżeli tylko zdrowie pozwoli! |
Fajnie!!!
Ale jako mlodziak nie bedziesz w mojej kategorii, nawet jesli zmienie plec.
Apropos, czy regulamin przewiduje co wydarzy sie w takim przypadku? |
| | | | | |
| 2013-02-05, 11:38
2013-02-05, 07:58 - jacdzi napisał/-a:
Fajnie!!!
Ale jako mlodziak nie bedziesz w mojej kategorii, nawet jesli zmienie plec.
Apropos, czy regulamin przewiduje co wydarzy sie w takim przypadku? |
Wiesz Jacku, gdyby nam się płci zgadzały, to bylibyśmy już w jednej kategorii:)
Na szczęście (sic!) nam się nie zgadzają:)
Ale dziękuję za komplement:) |
| | | | | |
| 2013-02-05, 11:40
2013-02-05, 07:58 - jacdzi napisał/-a:
Fajnie!!!
Ale jako mlodziak nie bedziesz w mojej kategorii, nawet jesli zmienie plec.
Apropos, czy regulamin przewiduje co wydarzy sie w takim przypadku? |
I jeszcze jedno.
Nie zmieniaj płci!
Mimo wdzięku jaki posiadasz, na kobietę jesteś zdecydowanie za wysoki, a poza tym za bardzo lubisz kobiety:) |
| | | | | |
| 2013-02-05, 11:47
2013-02-05, 11:40 - mamusiajakubaijasia napisał/-a:
I jeszcze jedno.
Nie zmieniaj płci!
Mimo wdzięku jaki posiadasz, na kobietę jesteś zdecydowanie za wysoki, a poza tym za bardzo lubisz kobiety:) |
Pozwolę sobie Gabuniu zauważyć, że są kobiety, które wolą kobiety a co do regulaminu to już całkiem durna jestem, mimo że czytałam oba! |
| | | | | |
| 2013-02-05, 12:32
2013-02-05, 11:47 - Truskawa napisał/-a:
Pozwolę sobie Gabuniu zauważyć, że są kobiety, które wolą kobiety a co do regulaminu to już całkiem durna jestem, mimo że czytałam oba! |
No są, wiem o tym, czytałam o tym, nawet taką kobietę znałam.
Ale chyba nie masz cienia wątpliwości, że Jacek jest 100 % mężczyzną.
No i że jako taki - woli kobiety.
Czego w regulaminie nie zrozumiałaś?
Pytajcie, na Boga, bo znów ktoś czegoś nie będzie wiedział i znów okaże się, że z powodu niewiedzy nie brał udziału. |
| | | | |
| | | | | |
| 2013-02-05, 14:13
2013-02-05, 11:47 - Truskawa napisał/-a:
Pozwolę sobie Gabuniu zauważyć, że są kobiety, które wolą kobiety a co do regulaminu to już całkiem durna jestem, mimo że czytałam oba! |
Czytaj tylko ten ostatni,aktualny.
A regulamin ma być prosty, krótki i zrozumiały dla wszystkich. |
| | | | | |
| 2013-02-05, 14:30
2013-02-05, 14:13 - KKFM napisał/-a:
Czytaj tylko ten ostatni,aktualny.
A regulamin ma być prosty, krótki i zrozumiały dla wszystkich. |
Ależ oczywiście, że teraz czytałam aktualny! I już jset ok. Wszystko wiem, choć dodawanie zdjec też mi jakoś nie lezy. Ale co tam. Nic na tym świecie nie jest doskonałe więc trudno wymagać żeby regulamin taki był. :) |
| | | | | |
| 2013-02-05, 18:51
2013-02-05, 14:30 - Truskawa napisał/-a:
Ależ oczywiście, że teraz czytałam aktualny! I już jset ok. Wszystko wiem, choć dodawanie zdjec też mi jakoś nie lezy. Ale co tam. Nic na tym świecie nie jest doskonałe więc trudno wymagać żeby regulamin taki był. :) |
Myślę, że w tej kwestii (tej jedynej chyba) regulamin może być nieco elastyczny (no cóż ... na zdjęciach dokładnie widać, że sięgam Wam wszystkim do pępków zaledwie i to mnie wpędza w zrozumiałe kompleksy:) i czasami będzie można po prostu wierzyć na słowo, że spotkanie było udane:) |
|
|
|
| |
|