| | | |
|
| 2011-12-29, 17:10 Naprawa pomocy , jak uruchomić ? :( garmin 305
Mam problem od godziny, podłączyłem do laptopa garmina forerunner 305, i nie ładuję mi nic, na wyświetlaczu nie pojawia się żaden komunikat, ani nie łączy mi z programem trening center.
Po odłączeniu nie mogę go uruchomić, włączyć garmina 305.
Przed wszystko było sprawne, dopiero jak podłączyłem przez usb zauważyłem że nic się nie wyświetla ani na monitorze komputera ani na zegarku.
Po odłączeniu to samo ..eh
W ogóle jak martwa machina. Co tu robić zakupiłem go 2-mc temu nowego i nie mam gwarancji, ponieważ sprowadzałem
Może wiecie jak go uruchomić?
Ma ktoś może jakieś złote rady?
Bądź by mi pomógł z naprawą sprzętu
Tylko bez głupich komentarzy.
|
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 17:23
2011-12-29, 17:10 - Zeus napisał/-a:
Mam problem od godziny, podłączyłem do laptopa garmina forerunner 305, i nie ładuję mi nic, na wyświetlaczu nie pojawia się żaden komunikat, ani nie łączy mi z programem trening center.
Po odłączeniu nie mogę go uruchomić, włączyć garmina 305.
Przed wszystko było sprawne, dopiero jak podłączyłem przez usb zauważyłem że nic się nie wyświetla ani na monitorze komputera ani na zegarku.
Po odłączeniu to samo ..eh
W ogóle jak martwa machina. Co tu robić zakupiłem go 2-mc temu nowego i nie mam gwarancji, ponieważ sprowadzałem
Może wiecie jak go uruchomić?
Ma ktoś może jakieś złote rady?
Bądź by mi pomógł z naprawą sprzętu
Tylko bez głupich komentarzy.
|
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 17:24
2011-12-29, 17:23 - lechu93 napisał/-a:
Jem Klopsa. |
Na serio.
To wciśnij wszystkie przyciski i przytrzymaj chwilę.
Powinno się resetować...albo coś takiego :P
U mnie podziałało. |
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 17:32 Działa!
Lechu masz u mnie bro! Ja pierdzielem stary miałem taką załamkę, a teraz uradowany jakby kamień z serca spadł. Dawno nie czułem takiego uczucia, raz w grudniu jestem szczęśliwy.
Kompletnie byłem załamany przed chwilą...
A teraz mogę odetchnąć z ulgą
Myślałem że już nic nie pomoże, dobre rady Lecha działają!
DZIĘKI LECHU
|
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 17:37
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 17:50 mogę odetchnąc z ulgą
Takie forum w takim miejscu przydają się do takich rzeczy, dobrze jest gdy ktoś służy dobrą radą.
A gdyby tego nie było, tego forum tej strony, zastanówmy się wszyscy.
Jakby wyglądało nasze bieganie, ludzie którzy potrzebują złotych rad, pomocy w ciemni.
Jakbym w tedy g\armina 305 restartował,
Z wielkim wahaniem włożyłem zabaweczkę do urządzenia – ładownicy, podłączyłem kablem sprzecior do portu usb i wszystko działa! Uff
A teraz odłączam, wyciągam zegarek, uruchamiam przyciskiem i słychać magiczny dźwięk. Na wyświetlaczu widnieję napis ,,Lokalizacja satelitów”
No i wszystko gra
|
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 17:56
Gdyby w przyszłości Ci coś nawaliło to po pierwsze gwarancja jest nie potrzebna. Dzwonisz na numer infolinii 00 800 4412454 w Anglii ( koszt połączenia jedna jednostka ) i podajesz numer seryjny który znajduje się na odwrocie pulsometru. Konsultant poda Ci adres na który masz wysłać sprzęt w Polsce i po dwóch-trzech dniach ma nowy egzemplarz. Garmin nigdy nic nie naprawia.
Czasem też się zdarza, że restart zegarka nie pomaga. Należy wówczas pozostawić go do całkowitego rozładowania ( to w przypadku gdy się zawiesił będąc włączonym ) i ponownie naładować. Mam oczywiście nadzieję, że nic takiego Cię nie spotka. |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 18:12
2011-12-29, 17:56 - Ryszard N napisał/-a:
Gdyby w przyszłości Ci coś nawaliło to po pierwsze gwarancja jest nie potrzebna. Dzwonisz na numer infolinii 00 800 4412454 w Anglii ( koszt połączenia jedna jednostka ) i podajesz numer seryjny który znajduje się na odwrocie pulsometru. Konsultant poda Ci adres na który masz wysłać sprzęt w Polsce i po dwóch-trzech dniach ma nowy egzemplarz. Garmin nigdy nic nie naprawia.
Czasem też się zdarza, że restart zegarka nie pomaga. Należy wówczas pozostawić go do całkowitego rozładowania ( to w przypadku gdy się zawiesił będąc włączonym ) i ponownie naładować. Mam oczywiście nadzieję, że nic takiego Cię nie spotka. |
Czyli jak mam zegarek kupiony w USA i niestety ulega awarii nie potrzebuję żadnego dok potwierdzającego gwarancję na terenie RP ? Wystarczy zadzwonić ?
To dlaczego ludzie przepłacają [nawet ok 200zł] na portalu "aledroggo" kupując zegarki z 3 letnią gwarą w Polsce niż te importowane z USA/UK ? [które nie mają gwar] |
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 18:24
2011-12-29, 18:12 - Master Piernik napisał/-a:
Czyli jak mam zegarek kupiony w USA i niestety ulega awarii nie potrzebuję żadnego dok potwierdzającego gwarancję na terenie RP ? Wystarczy zadzwonić ?
To dlaczego ludzie przepłacają [nawet ok 200zł] na portalu "aledroggo" kupując zegarki z 3 letnią gwarą w Polsce niż te importowane z USA/UK ? [które nie mają gwar] |
Oczywiście, nie ma znaczenia gdzie był kupiony zegarek. Garmin weryfikuje to wyłącznie przez numer seryjny z obudowy.
Ludzie nie kupują z obawy, że zapłacą i nie dostaną towaru.
Ja raz miałem taką przygodę i teraz kupuje ale jestem ostrożny.
Po za tym ludzie nie znają warunków gwaracji. |
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 18:26
2011-12-29, 18:24 - Ryszard N napisał/-a:
Oczywiście, nie ma znaczenia gdzie był kupiony zegarek. Garmin weryfikuje to wyłącznie przez numer seryjny z obudowy.
Ludzie nie kupują z obawy, że zapłacą i nie dostaną towaru.
Ja raz miałem taką przygodę i teraz kupuje ale jestem ostrożny.
Po za tym ludzie nie znają warunków gwaracji. |
uściślając zegarki z USA/UK nie bd wymieniane jeżeli się popsują tak ? |
|
| | | |
|
| 2011-12-29, 19:46 w poszukiwaniu informacji
Zawsze zastanawiałem się po co jest ten numer seryjny, myślałem że w przypadku kradzieży,
weryfikacji,
możliwe że jest gwarancja z zachodnich ,,sprzęciorów”, szczerze sam nie wiem. Ale z tam stąd nawet te nasze GPS -y sprowadzają.
Czy te gwarancje w Polsce to tylko lipa? Tylko ,,szok” by ku obłudzie oczarować korporacyjne społeczeństwo?
Na logikę biorąc sprzęt zgłoszony w Polsce, muszą odesłać do producenta.
|
|
| | | |
|
| 2012-03-02, 21:38 Awaria Garmina 305
Panowie dzięki za wskazówki.
Dzisiaj miałem taką samą historię.
Dzięki |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2012-03-02, 22:24 Garmin Polska
Pod tym adresem problem mojego garmina 305 został załatwiony w 5 minut.
Ryszard wydaje mi się , że ten numer który podałeś, to numer w Polsce.
Garmin Polska Sp. z o.o
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
Polska
Phone No. 008004412454
Fax No. + 48 22 205-89-75 |
|
| | | |
|
| 2014-07-06, 22:12 Uff
Dzisiaj miałem ten tam objaw z moim forerunnerem 210.
Na szczęście reset pomógł. Swoją drogą w instrukcji nie ma informacji jak to zrobić. |
|
| | | |
|
| 2015-09-04, 22:56
2012-03-02, 22:24 - Paweł Żyła napisał/-a:
Pod tym adresem problem mojego garmina 305 został załatwiony w 5 minut.
Ryszard wydaje mi się , że ten numer który podałeś, to numer w Polsce.
Garmin Polska Sp. z o.o
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa
Polska
Phone No. 008004412454
Fax No. + 48 22 205-89-75 |
tzn. co zostało załatwione? Ja dzwoniłem w lipcu i Pani poinformowała mnie, że ten model jest już historią i nic nie mogą pomóc :( Nawet nie ma możliwości odesłania do serwisu a na pytanie o wymianę żadnej takiej opcji nie przewiduje. Mój Garmin to 305 |
|
| | | |
|
| 2015-09-05, 15:23
Odpowiadasz na post z 2012 roku - 305 już nie produkuję, i wszystkie gwarancje na ten model, z pewnością się już pokończyły... Wcześniej spokojnie od ręki wymieniali na nowy model... jak już przestali produkować, a gwarancja jeszcze była... to na wyższy. |
|