Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 

METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO
  Dyscyplina  
  Status  Wątek aktywny ogólnodostępny
  Wątek założył  Rufi (2011-07-13)
  Ostatnio komentował  GrzesiekARRiS (2011-08-23)
  Aktywnosc  Komentowano 17 razy, czytano 488 razy
  Lokalizacja
 Ostróda
  Podpięte zawody  IMPACT Winiec Triatlon


Zdjęcie pochodzi z artykułu
Debiut

Do tego tematu podpięte są artykuły:
Debiut(Marcin Ćwiek, 2011-08-17)
 

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH



Rufi
Ela

Ostatnio zalogowany
2024-10-30
15:22

 2011-07-13, 11:48
 IMPACT Winiec Triatlon - Winiec k.Ostródy, 6.8.2011
LINK: http://www.winiec.pl/pokaz,51,UWAGA_!_-_zmiana_dystansu_trasy_rowerowej_oraz_inne_wazne_wiesci....h
No dobra, czas zagadać :-) Już niecały miesiąc do zawodów a tu cisza. Wstydźcie się!!! Wiecie, że trasę rowerową wydłużyli jeszcze o 5km? I start ma być z wody :-D Trochę szkoda, bo ja lubię skakać na główkę :-)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (273 wpisów)


Wojtek57
Wojciech NOWAK

Ostatnio zalogowany
2024-06-02
19:42

 2011-08-02, 17:15
 
No dobra!To i ja przeszedłem pomyślnie sito selekcji do Wińca;))Kilka dni temu jakoś doczłapałem do mety triathlonu w Górznie,a więc i na Mazurach k/Ostródy może uda mi się dowieźć pewną część ciała w jako takim stanie do celu jakim jest gościnne Ranczo?;)Do zobaczenia w Wińcu;)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (19 sztuk)

 



GrzesiekMW
Grzesiek

Ostatnio zalogowany
2022-10-20
10:30

 2011-08-10, 19:26
 Winiec 2012
Na stronie organizatora widziałem, że Winiec 2012 stoi pod znakiem zapytania. Nie wiem jak Wy, ale ja się w sierpniu melduję w Wińcu, czy zawody będą czy nie :) Dla mnie i wielu innych Winiec to "nowa świecka tradycja".

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


pawelbiega
Paweł Matysiak

Ostatnio zalogowany
2015-09-07
14:44

 2011-08-11, 12:41
 
Ja nie startowałem ale byłem na miejscu, kibicowałem i muszę przyznać że wrażenia mam bardzo pozytywne:) Jeśli w przyszłym roku będę miał komu kibicować to też zrobię sobie taki wypad.

To byłaby wielka strata gdyby impreza miała się za rok nie odbyć :(

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


adamo72
Adam ¦CIECHOWICZ

Ostatnio zalogowany
2024-09-20
15:31

 2011-08-11, 16:51
 SUPER IMPREZA
Witam!!!!
Serdecznie dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tak dobrze przemyślanej i zorganizowanej imprezie na ogromnie wysokim poziomie zarówno sportowym jak i organizacyjnym. Słów pochwał nie ma końca, a potwierdzeniem ich niech będzie chęć zgłoszenia się już do kolejnych edycji IMPACT Wniec Triathlon wraz z osobami, którym te zawody serdecznie polecam jako przykład fantastycznej zabawy, sportowej rywalizacji i niezawodnej organizacji. Dlatego też nie wyobrażam sobie aby ta "nowa świecka tradycja" nie była kontynuowana. Dlatego już z niecierpliwością oczekuję terminu zgłaszania się do kolejnej edycji.

Pozdrawiam Adam

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


Marx
Marek Pokorski

Ostatnio zalogowany
2011-08-12
16:03

 2011-08-12, 16:09
 
jestem pod wielkim wrażeniem imprezy w Wińcu.

Znakomite zabezpieczenie trudnej i momentami niebezpiecznej trasy (ruch praktycznie zamknięty, org na każdym zakręcie).

Świetna oprawa - dobra konferasnerka, pomocni wolontariusze (np. odbior rowerów w T2)

Kameralność - było nas wszystkiego 60 startujących.

Chyba najbardziej wypchany pakiet jaki mi się zdarzył w życiu (chyba z 20 gadzetów i folderów) - widać że jednym ze sponsorów jest firma z branży gadżetowej.

a do tego piękne okoliczności przyrody - czyste wody jeziora, wiekowy las i malownicze wsie. Czego chcieć więcej. Podejrzewam że za rok lista startowa szybciutko się zapełni.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


tpecka
Pecka Tomasz

Ostatnio zalogowany
2021-09-01
11:43

 2011-08-17, 11:49
 
Koniecznie Wasze wpisy musi poczytać ORG, podniosą go na duchu bo wiem (czytając jego BLOGA), że miał sporo kłopotów, a i sami uczestnicy (niektórzy) nie docenili jego pracy i zastanawia się nad rezygnacją z imprezy za rok. Sam organizuje dwa biegi w roku i wiem co to znaczy. Może osoby mieszkające bliżej Winca zadeklarują pomoc w przygotowaniach (to nie oznacza,że nie będą mogły wystartować) i wszystko znów się uda :)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (6 sztuk)

 



Rufi
Ela

Ostatnio zalogowany
2024-10-30
15:22

 2011-08-17, 11:54
 
Miejmy nadzieję, ze Krzysiek zmieni zdanie. Musi po prostu to rozbiegać :-)
Impreza dla mnie obowiązkowa co roku :-)

Świetnie się czytało - tak jakbym jeszcze raz startowała :-)

Chciałabym zobaczyć ten film z fruwającej kamerki :-)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (273 wpisów)


mzyka
Elżbieta Mzyk

Ostatnio zalogowany
2016-11-14
12:06

 2011-08-17, 12:45
 
Super opis imprezy!!!, wszystkie miłe wpomnienia powróciły!!! to był mój debiut w Wińcu ale nie wyobrażam sobie aby zabrakło tak świetnie zorganizowanego triathlonu za rok!!!! Halo!!! Panie organizatorze!!!! było świetnie!!! Prosimy o jeszcze :)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (86 sztuk)


pawelbiega
Paweł Matysiak

Ostatnio zalogowany
2015-09-07
14:44

 2011-08-17, 13:39
 
LINK: http://bezimienni.org/index.php?id=122
I znowu miałem wrażenie że jestem w Wińcu ;) A oto i relacja innej Winieckiej Debiutantki.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


tdrapella
Tomasz Drapella
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2023-09-27
21:40

 2011-08-17, 22:17
 
Winiec to miejsce po prostu magiczne. Najwspanialsza impreza sportowa w jakiej brałem udział. Bardzo miło się czytało tą relację. Przeżyłem to jeszcze raz i na pewno będę przeżywał jeszcze kilkakrotnie. W tym roku było jeszcze lepiej niż w pierwszym roku. Zaangażowanie organizatorów niesamowite i pełne, atmosfera niepowtarzalna i jedyna taka! Tu każdy czuje się jak zwycięzca. Wg mnie to najlepsze miejsce dla wszystkich, którzy chcą zacząć swoją przygodę z tym sportem, choć dystanse i trasy są wymagające, ale za to przekroczenie mety i satysfakcja są bezcenne! Będzie wielka szkoda, jeśli te zawody znikną z kalendarza w następnych latach, ale to nie jest zadanie dla jednego człowieka. Mam nadzieję, że Krzysiek otrzyma potrzebne mu wsparcie do zoorganizowania tych zawodów w przyszłym roku. A ci co byli niezadowoleni? Po prostu nie przyjadą w przyszłym roku :)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (105 wpisów)
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (31 sztuk)


yacha
TOMASZ JASZEWSKI

Ostatnio zalogowany
2019-08-05
14:27

 2011-08-18, 13:13
 
TRIATLON WINIEC TO JEDNA Z NAJLEPSZYCH IMPREZ W JAKICH BRAŁEM UDZIAŁ. ŁEZKA SIE W OKU KRECI PRZY WSPOMNIENIACH Z 2010 R. TO NAPRAWDĘ BYŁY CHWILE, KTÓRE BEDĘ PAMIETAC DO KONCA ŻYCIA - PAMIETAM MOMENT, GDY ŻEGNAŁEM SIE Z KRZYSZTOFEM - POWIEDZIAŁEM: " NA PEWNO PRZYJADE TU ZA ROK"
LOSY POTOCZYŁY SIE TAK, ŻE ZOSTAŁEM SZCZĘŚLIWYM TATĄ W CZASIE TEGOROCZNEJ EDYCJI I MYSLAMI JUZ BYŁEM PRZY
3 TRIATLON WINIEC 2012 - A TU CZYTAM, ŻE KRZYSIEK CHCE ZREZYGNOWAĆ...
WSPÓLORGANIZUJĘ IMPREZE W BYTOWIE: "PÓŁMARATON GOCHÓW"- SZKODA MÓWIĆ...
ALE TY KRZYSIEK NIE MOZESZ TAK PO PROSTU ODPUŚCIĆ !!!
JA ZA ROK NA PEWNO PRZYJEŻDZAM
POZDRAWIAM
yacha

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (1 sztuk)

 



Oktaw

Ostatnio zalogowany
2018-04-22
00:01

 2011-08-21, 10:57
 
Witam! Specjalnie założyłem login na MP, aby móc podzielić się swoimi przemyśleniami na temat Wińca. Ja startowałem w I edycji w 2010 r. W tym roku nie dałem rady, bo mi się Dziecię narodziło :)

Impreza, jak już wielu to podkreślało, zrobiona na 110%. Widać po prostu, że Krzysztof włożył w to dużo serca. To chyba taki typ - nie lubi odpieprzać maniany. Czy wiecie np., że tegoroczna rampa, na którą wbiegało się podczas prezentacji zawodników i na mecie, została zrobiona dokładnie na wzór identycznej rampy z MŚ na Hawajach? No właśnie, cały Krzysztof :) Tacy ludzie do organizacji czegokolwiek to skarb. A że miejscowi włodarze nie umieją docenić, że gość robi im całościowo imprezę, a ich rola sprowadza się do podpisania faktur? No cóż, są ludzie i ludziska, jak to się mówi.

Mi najbardziej utkwiło w pamięci z zeszłorocznych zawodów witanie każdego z zawodników imiennie na mecie. To naprawdę inna jakość, gdy zrypany biegniesz ostatnie kilkaset metrów, a spiker (w tym wypadku Krzysiek) krzyczy do mikrofonu "witamy na mecie Oktawiusza, zawodnika z numerem 16!" etc. Wiemy, jak to wygląda na imprezach masowych. Na mecie bardziej walczysz o dostęp do wody lub czekasz spocony w kolejce do szatni. Ktoś wspominał, że może lepiej, aby ta impreza była kameralna. Początkowo się nie zgadzałem, "po co robić imprezy dla garstki znajomych", ale może rzeczywiście to jest jakaś nieodkryta nisza? Ludzie, gdy sobie już pobiegają w normalnych zawodach, zaczynają szukać dziwnych biegów typu po górach, w błocie, niedługo może zaczną się biegi w krowim łajnie. A może kolejną niszą są biegi bardziej kameralne? Zrobić większe wpisowe, aby motłoch został na forach i tam narzekał. A po imprezie zrobić rzeczywiście coś w rodzaju afterparty dla zawodników i osób im towarzyszących. Atmosfera była by w dechę, bo spotkają się ludzie, którzy mają o czym ze sobą gadać. Może zatem impreza na maksymalnie 40 osób to jest coś do przemyślenia?

No i na koniec zgadzam się z przedmówcami, że chyba trzeba się zdecydować na rodzaj trasy rowerowej - albo tylko grunt, albo tylko asfalt.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


Rufi
Ela

Ostatnio zalogowany
2024-10-30
15:22

 2011-08-22, 08:13
 
Tylko asfaltu nie da rady tam zrobic - chyba że za rok wyasfaltują. Pewnie lepiej by było jednak rowerami MTB (cholera - będę musiała kupić :-)), bo jednak w tym lasku całkiem wymagająca trasa jest :-)

...to może Krzysiek się w końcu odezwie???

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (273 wpisów)


Wojtek57
Wojciech NOWAK

Ostatnio zalogowany
2024-06-02
19:42

 2011-08-22, 10:56
 
Wspaniała impreza z niepowtarzalną,rodzinno-piknikową atmosferą;)Żałuję tylko,że przyjechałem w ostatniej chwili.Trasa rowerowo-biegowo rzeczywiście bardzo wymagająca,mało nie połamałem mojej wysłużonej kolarki(!),ale zniosła tę szutrową drogę znakomicie.Wspaniały opis imprezy winieckiej imprezy;)Ale co ja tu czytam(?).Krzysztof,dobry duch tego triathlonu,chce odpuścić w przyszłym roku?(;Krzysztofie!Jeżeli nasze głosy na coś Ci się zdadzą,nie rób nam tego,może do przyszłego roku się wzmocnisz i z nowymi siłami zorganizujesz następną edeycję;)Dzięki takim ludziom jak Ty coś się dzieje w sporcie masowym,a kolejne zorganizowane imprezy niechaj będą swoistym pomnikiem Twojego istnienia gościnnego Wińca;)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (19 sztuk)


Aewi

Ostatnio zalogowany
2012-06-17
15:17

 2011-08-22, 11:24
 z boku
Atmosfera imprezy nie podlega dalszej dyskusji, więc nie ma co się rozpisywać. Z boku widać to dokładnie tak samo jak widzą to zawodnicy. Jedyne co można zrobić, to zwiększyć dyscyplinę służb porządkowych na trasie rowerowej.
Ta trasa jest b.d. i nie widzę potrzeby jej zmiany. Większość sobie doskonale poradziła. To są chyba jeszcze Mazury, nie może być albo albo. Właśnie cały urok polega na tym, że jest i to i to (tego nie ma nikt). Każdy miał wybór roweru i to też jest dobre, bo każdy sam wybiera i podejmuje przemyślane decyzje (to się nazywa strategia). I tego też gdzie indziej nie ma. Dlatego ta impreza jest taka specyficzna i pewnie dlatego kilku znanych zawodników chciało też tu być, bo tu można się wiele nauczyć i sprawdzić się w każdych warunkach.
Co do pływania, to można zrobić 1200, bo przy większej ilości zawodników zrobi się luźniej, a różnica i tak nie przekroczy 10 min. (zwiększy się zatem komfort większości bez zauważalnych strat słabiej pływających - p.s. dla niektórych problem stanowiła zbyt szybko poruszająca się motorówka, generująca wysoką falę, więc jeśli nie ma takiej potrzeby, to powinna poruszać się wolniej i robić łagodne skręty).
Ta impreza nie może być dla "elity finansowej", tu nie chodzi o to, żeby spotkało się 40 nadzianych facetów i kameralnie popisało się swoimi umiejętnościami, zajadając na końcu pieczone kiełbaski. Owszem to jest i chyba będzie impreza dla amatorów, ale wśród tych amatorów, jak sądzę, jest spora grupa ludzi, którzy uważają to jednak za zawody sportowe, na których osiąga się też wyniki (oprócz dobrej zabawy) i nie mają później pretensji o kiełbaski i o to, że nie było kameralnie. To już nie jest wówczas sport i zdrowa rywalizacja. Nie można zamknąć się tylko we własnym sosie i żądać kameralności, sądzę że tylko ze względu na niezadowalający wynik. Swoją drogą wyniki były bardzo dobre, więc może chodzi o to, że nie przełożyły się na miejsca.
To prawda, że pierwsza trójka była poza zasięgiem, ale czyż nie warto czasami spojrzeć na nich, wziąć razem z nimi udział w imprezie sportowej, zobaczyć jak robią to ci, którzy poświęcili temu wielką część życia? Kameralność nic wam nie da, nie będziecie mieli żadnych odniesień do was samych, bo wśród was (dobrze o tym wiecie) są i tacy (sądzę, że większość), dla których ten sport, to coś więcej niż tylko ...party.
Można zastanawiać się, czy impreza winna być tylko dla amatorów, ale na pewno nie można jej ograniczać tylko do 40 osób, których będzie stać na wpisowe i kiełbaski. Uważam, że spokojnie dla 80-100 osób dałoby się ją przeprowadzić.
P.s.
Fajnie, że organizator wyrzucił z siebie cały ten ciężar i powiedział głośno o swoich problemach. Może trochę przesadził z krytyką niezadowolonych (bo każdy miał prawo do własnej oceny - choćby nawet jaskrawo nietrafnej). Ale uzewnętrznienie własnych trudności dopiero pokazuje całemu światu jak ciężko taką imprezę zrobić. Tym mogą się zajmować tylko niektórzy ludzie z pewnymi predyspozycjami. Dla większości z nas ogarnięcie tego byłoby nie do pomyślenia. Niezależnie zatem od tego, czy imprezę powtórzy czy też nie, to jednak jego głos był dość odważny. Widać, że to twardy zawodnik, ale jak każdy sportowiec potrzebuje regeneracji. Jeśli więc zawodów nie będzie za rok, to nikt nie powinien mieć pretensji, choć zapewne wielu będzie miało łezkę w oku.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


GrzesiekMW
Grzesiek

Ostatnio zalogowany
2022-10-20
10:30

 2011-08-23, 08:35
 
2011-08-22, 11:24 - Aewi napisał/-a:

Atmosfera imprezy nie podlega dalszej dyskusji, więc nie ma co się rozpisywać. Z boku widać to dokładnie tak samo jak widzą to zawodnicy. Jedyne co można zrobić, to zwiększyć dyscyplinę służb porządkowych na trasie rowerowej.
Ta trasa jest b.d. i nie widzę potrzeby jej zmiany. Większość sobie doskonale poradziła. To są chyba jeszcze Mazury, nie może być albo albo. Właśnie cały urok polega na tym, że jest i to i to (tego nie ma nikt). Każdy miał wybór roweru i to też jest dobre, bo każdy sam wybiera i podejmuje przemyślane decyzje (to się nazywa strategia). I tego też gdzie indziej nie ma. Dlatego ta impreza jest taka specyficzna i pewnie dlatego kilku znanych zawodników chciało też tu być, bo tu można się wiele nauczyć i sprawdzić się w każdych warunkach.
Co do pływania, to można zrobić 1200, bo przy większej ilości zawodników zrobi się luźniej, a różnica i tak nie przekroczy 10 min. (zwiększy się zatem komfort większości bez zauważalnych strat słabiej pływających - p.s. dla niektórych problem stanowiła zbyt szybko poruszająca się motorówka, generująca wysoką falę, więc jeśli nie ma takiej potrzeby, to powinna poruszać się wolniej i robić łagodne skręty).
Ta impreza nie może być dla "elity finansowej", tu nie chodzi o to, żeby spotkało się 40 nadzianych facetów i kameralnie popisało się swoimi umiejętnościami, zajadając na końcu pieczone kiełbaski. Owszem to jest i chyba będzie impreza dla amatorów, ale wśród tych amatorów, jak sądzę, jest spora grupa ludzi, którzy uważają to jednak za zawody sportowe, na których osiąga się też wyniki (oprócz dobrej zabawy) i nie mają później pretensji o kiełbaski i o to, że nie było kameralnie. To już nie jest wówczas sport i zdrowa rywalizacja. Nie można zamknąć się tylko we własnym sosie i żądać kameralności, sądzę że tylko ze względu na niezadowalający wynik. Swoją drogą wyniki były bardzo dobre, więc może chodzi o to, że nie przełożyły się na miejsca.
To prawda, że pierwsza trójka była poza zasięgiem, ale czyż nie warto czasami spojrzeć na nich, wziąć razem z nimi udział w imprezie sportowej, zobaczyć jak robią to ci, którzy poświęcili temu wielką część życia? Kameralność nic wam nie da, nie będziecie mieli żadnych odniesień do was samych, bo wśród was (dobrze o tym wiecie) są i tacy (sądzę, że większość), dla których ten sport, to coś więcej niż tylko ...party.
Można zastanawiać się, czy impreza winna być tylko dla amatorów, ale na pewno nie można jej ograniczać tylko do 40 osób, których będzie stać na wpisowe i kiełbaski. Uważam, że spokojnie dla 80-100 osób dałoby się ją przeprowadzić.
P.s.
Fajnie, że organizator wyrzucił z siebie cały ten ciężar i powiedział głośno o swoich problemach. Może trochę przesadził z krytyką niezadowolonych (bo każdy miał prawo do własnej oceny - choćby nawet jaskrawo nietrafnej). Ale uzewnętrznienie własnych trudności dopiero pokazuje całemu światu jak ciężko taką imprezę zrobić. Tym mogą się zajmować tylko niektórzy ludzie z pewnymi predyspozycjami. Dla większości z nas ogarnięcie tego byłoby nie do pomyślenia. Niezależnie zatem od tego, czy imprezę powtórzy czy też nie, to jednak jego głos był dość odważny. Widać, że to twardy zawodnik, ale jak każdy sportowiec potrzebuje regeneracji. Jeśli więc zawodów nie będzie za rok, to nikt nie powinien mieć pretensji, choć zapewne wielu będzie miało łezkę w oku.
Zgadzam się z przedmówcą, nie do końca ze wszystkim, ale podpisuje się pod postem. Kolejna relacja z imprezy tutaj: http://bieganie.pl/?show=1&cat=222&id=3064


  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH




 Ostatnio zalogowani
Andrea
00:23
Jerzy Janow
23:46
Wojciech
23:37
Volter
23:25
VaderSWDN
23:25
Artur z Błonia
23:18
szakaluch
22:30
gibonaniol
22:28
timdor
22:08
malicha
22:06
Namor 13
21:42
Agusia151
21:08
Pablo_run
20:51
uro69
20:51
Pawel63
20:39
grzybq
20:34
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |