Usain Bolt zostaje ambasadorem marki
dla najnowszego zapachu PUMA
O tym kim jest Usain Bolt wiedzą wszyscy fani biegania na całym świecie. To do niego należy miano „najszybszego człowieka świata”. Posiada również aktualne rekordy świata na dystansie 100 m (9.58) i 200 m (19.19). Od początku swojej wspaniałej kariery związany jest z firmą PUMA.
W marcu 2010 r. Puma Fragrances ogłasza, że najszybszy człowiek świata, Usain Bolt, będzie twarzą najnowszej, rozpoczynającej się w czerwcu 2010 r., kampanii firmy – zapachu Animagical dla niej i dla. niego
Bolt, jako jedna z najbardziej dynamicznych, młodych gwiazd sportu, znany z zamiłowania do tańca i dobrej zabawy, był naturalnym kandydatem do roli twarzy dla tego radosnego duetu zapachów, który jest inspirowany pozytywną energią Afryki – powiedziała Heike Hindenlang, Global Marketing Director, P&G Prestige.
Bolt pojawi się w reklamach prasowych i wystąpi w reklamie telewizyjnej w ramach kampanii Animagical, która w pełni odzwierciedla orzeźwiający i radosny charakter tych dwóch nowych zapachów firmy Puma. Animagical: zapach dynamiczny i pełen radości, idealnie uosabiający optymizm Bolta i jego chęć do życia.
Znakomicie się bawiłem przy realizacji tej kampanii, na planie panowała wspaniała atmosfera. Bardzo podobał mi się taniec i miałem świetną partnerkę – powiedział Bolt, dodając: – Puma to jedna z najlepszych sportowych marek na świecie. Promowanie jej zapachów i odzieży sportowej to dla mnie oczywiście zaszczyt.
23-letni biegacz z Jamajki, Usain Bolt (znany też jako „Lightning Bolt”, czyli „błyskawica”), jest zawodowym lekkoatletą od 2003 roku, kiedy to w wieku 16 lat został odkryty przez firmę PUMA.
Zaskakujący i nieoczekiwany przełom w jego karierze nastąpił podczas Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, na których w niesamowity sposób zdobył 3 złote medale i został pierwszym człowiekiem w historii Igrzysk Olimpijskich, który wygrał bieg na 100 i 200 metrów, bijąc rekordy świata (odpowiednio 9,69 s i 19,30 s).
Podczas Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Berlinie w 2009 roku znów zapisał się w historii sportu, bijąc swoje rekordy z poprzedniego roku (100 m w czasie 9,58 s, 200 m w czasie 19,19 s) i zdobywając tytuł najszybszego człowieka świata.
Cały świat sportu docenił wielkość jego osiągnięć, nagradzając go tytułem Sportowca Roku zarówno w 2008 r., jak i 2009 r.
Do wyreżyserowania pierwszej kampanii telewizyjnej Usaina firma Puma Fragrances wybrała Hype’a Williamsa – jednego z najbardziej rozchwytywanych reżyserów, znanego z wielu wideoklipów muzycznych i współpracy z takimi artystami, jak: Kanye West, Lady Gaga i Beyonce.
|