|
Zapraszamy na Mini Nocną Masakrę która odbędzie się 6.12.2008 w Kotowicach, gm. Święta Katarzyna koło Wrocławia.
Dyscyplina: rajd na orientację - BnO i RJnO.
Dystans: 10 km trasa piesza; 40 km trasa rowerowa,
zgłoszenia: do 5.12.2008 godz. 9 rano za pomocą formularza na stronie internetowej. Wyniki dostępne będą na stronie rajdu. Organizatorem jest KS Artemis Wrocław.
Rajd ma charekter rekreacyjnej nocnej wycieczki rowerowej i/lub pieszej, realizowanej niezależnie przez dowolnie zawiązane grupki uczestników.
Start w sobotę, 6 grudnia 2008, godz. 18:00.
Baza rajdu, ze startem i metą, znajduje się w ośrodku Rybaczówka nad leśnym jeziorem, koło wsi Kotowice w gminie Święta Katarzyna.
Przewiduje się:
12:15 - wschód księżyca,
15:45 - zachód słońca,
17:00 - przybywanie uczestników,
18:00 - start,
00:00 - zamknięcie mety,
00:45 - zachód księżyca.
Każdy uczestnik otrzyma kartę startową oraz dwie kolorowe mapy:
- turystyczną w skali 1:50.000, w koszulce foliowej A4,
- do biegu na orientację w skali 1:10.000, w koszulce foliowej A3.
Pierwsza z map w całości obejmuje obszar drugiej, a miejsce startu i mety będzie widoczne na każdej z nich. W terenie znajdą się punkty kontrolne, oznaczone płaskimi lampionami biało-pomarańczowymi o boku 20 cm, wyposażone w odblaski i perforator kart startowych. Na obu mapach będą naniesione wszystkie punkty kontrolne znajdujące się w obejmowanym przez nie terenie.
Zadaniem uczestników imprezy jest odnalezienie wybranego przez siebie zbioru punktów, w dowolnym tempie i dowolnej kolejności, przy czym część punktów będzie proponowana jako trasa piesza, a część - jako trasa rowerowa.
Uczestnikom lubiącym rywalizację zapewniamy wiwaty i brawa na mecie ;)
oraz staranne odnotowanie, w jaki sposób, w jakim czasie i które punkty odnaleźli.
Planowane długości tras: 30-40 km - rowerowa, 10 km - piesza.
Trasa będzie przebiegać w łatwym, przeważnie płaskim terenie, drogami gruntowymi, utwardzonymi i asfaltowymi, w znacznej części wśród lasów. Trasa piesza może wymagać także poruszania się poza drogami.
Zalecane wyposażenie: odpowiedni do warunków pogodowych ubiór z elementami odblaskowymi, kompas, telefon komórkowy z naładowaną baterią i kontem, bidon w skarpetce lub termos, batonik musli, co najmniej jedna latarka lub czołówka, dodatkowo na trasie rowerowej - kask i sprawny, oświetlony rower, a na trasie pieszej - wygodne buty.
Planuje się, że za mecie każdy dzielny uczestnik znajdzie dach nad głową, miskę żurku, herbatę i ognisko.
Wpisowe płatne na miejscu imprezy, przed startem w kwocie 10 zł.
|
|
|
| |
|