|
10 sierpnia 2014, 07:43, 1766/270932 | SIGMA International Poland | | Usain Bolt, Mario Balotelli i Sergio Aguero w kampanii marki PUMA
LINK 1: PUMA POLSKA
|
|
Podczas gdy kurz po mundialu w Brazylii powoli opada, a konkurencja musi przegrupować szyki, PUMA startuje z największą w swojej historii globalną kampanią wizerunkową pod hasłem Forever Faster! W sieci już krąży film promujący kampanię z udziałem ambasadorów marki, m.in. Usainem Boltem, Mario Balotellim i Sergio Aguero.
Główną ideą kampanii jest podkreślenie, że PUMA jest „najszybszą sportową marką na świecie”. Forever Faster skupia się na indywidualistach, zawodnikach, którzy wyróżniają się działaniami i osobowością. W tym gronie jest najszybszy człowiek świata Usain Bolt, takie sławy piłki nożnej, jak Mario Balotelli, Sergio Aguero, Marta Vieira da Silva, golfiści Rickie Fowler i Lexi Thompson oraz zespół Formuły 1 Scuderia Ferrari. Spot ukazuje ich determinację, odwagę, zaufanie i radość w kontekście podejmowanych wyzwań oraz ryzyka.
Forever Faster dopinguje do bycia pierwszym, pokazuje dumę i radość, jaka temu towarzyszy. Za Forever Faster stoi etos, który wykracza poza granice kampanii marketingowej. PUMA nawołuje, żeby na bieżąco identyfikować się z innowacyjnymi produktami, podążać za trendami i w dynamiczny sposób dostosowywać się do rynku. Forever Faster idealnie oddaje mentalność marki.
"Dzięki Forever Faster chcemy przypomnieć, że PUMA jest i nadal będzie najszybszą marką sportową na świecie" – powiedział Adam Petrick, Globalny Dyrektor Marketingu PUMA. – "Zawsze byliśmy znani jako marka, która podejmuje ryzyko i nie będziemy tego zmieniać, Forever Faster wyraźnie to prezentuje. Zmieni się jedynie podejście
do projektowania produktów oraz promocja naszej marki."
Start kampanii w Polsce planowany jest na połowę sierpnia 2014.
"Chcemy być postrzegani jako zbuntowana i niepokorna marka, która swoją wyrazistość opiera na barkach dwóch kluczowych ambasadorów. Usain Bolt, czyli najszybszy człowiek na Ziemi oraz Mario Balotelli – jeden z najlepszych, ale również najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie. Ci dwaj wybitni sportowcy idealnie odzwierciedlają wartości, jakimi PUMA kieruje się w komunikacji z otoczeniem. W kampanii Forever Faster nie uznajemy kompromisów. Taka jest właśnie PUMA" – powiedziała Katarzyna Węsławowicz, Marketing Manager PUMA Polska.
Kampania, mimo że mocno koncentruje się na aspektach emocji i komunikacji z Klientem, w swoich hasłach będzie także przedstawiać sam produkt. Główne produkty, jakie zobaczymy w jej kolejnych odsłonach to, w kategorii butów piłkarskich korki Evo Speed – ultralekkie, umożliwiające piłkarzom osiągnięcie maksymalnej szybkości, składające się z dwóch stałych oraz stabilnych warstw, które się nie przemieszczają.
W kategorii runningowej, nacisk zostanie położony na kolejną odsłonę rodziny Faas, czyli butów Faas 600.
PUMA jest jedną z wiodących światowych marek sportowych, zajmującą się projektowaniem, rozwojem, sprzedażą i marketingiem obuwia, odzieży i akcesoriów. W ciągu 65 lat działalności, PUMA tworzy szybkie produkty dla najszybszych zawodników na świecie. Oferuje produkty sportowe oraz odzież codzienną inspirowaną sportowym stylem, w kategoriach takich jak: piłka nożna, bieganie, treningi i fitness, golf i sporty motorowe.
Chcąc wprowadzić innowacyjność i szybki design do sportowego świata mody, PUMA angażuje się w ekscytującą współpracę ze światowymi projektantami, takimi jak Alexander McQueen i MiharaYasuhiro. Grupa PUMA jest właścicielem marki Puma, Cobra Golf, Tretorn, Dobotex i Brandon. Firma, z siedzibą
w Herzogenaurach w Niemczech, dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 10.000 osób na całym świecie. Więcej informacji na stronie www.puma.com
|
|
| |
|