| | | |
|
| 2008-03-18, 21:24
2008-03-18, 08:15 - di napisał/-a:
popieram wszystkie pozytywne komentarze w tym wątku! organizator spisał się na ...medal ;) dokładnie oznaczona trasa, co jeden kilometr, zaznaczony nawet najmniejszy korzeń który mógłby spowodować zetknięcie trzeciego stopnia z glebą, szybkie i sprawne podanie wyników, wiele kategorii wiekowych, losowanie nagród, do tego posiłek i brak opłaty startowej to wszystko za free ! szkoda tylko że do samego końca pozostało tak niewielu ... może przeniesienie losowania nagród na koniec - jako finał zawodów - zatrzymałoby większość biegnących ... po losowaniu do domu :) |
Di, w Dobrodzieniu sytuacja była podobna, na dekoracji mało kto został, ponieważ najpierw zrobiono losowanie, po ktorym większośc udała się do domów.
ps. gratuluję zwycięstwa. |
|
| | | |
|
| 2008-03-19, 10:40
Witajcie moi mili.Dbając o wasze zdrowie losowanie zrobiłem wcześniej ze względu na warunki atmosferyczne,a łatwiej jest mi dosłać Wam statułetki i dyplomy niż nagrody.Ja i tak jestem bardzo szczęśliwy że tak wielu doceniło wkład jaki robię wraz z Urzędem Miasta Blachowni i zespołem organizacyjnym na czele z Krzysiem Parkitnym dla Was a liczba 240 zawodników zwaliła mnie z nóg.Najważniejsze że wszyscy pojedliście po biegu i nikomu nic nie zabrakło.A w Sierpniu pogoda będzie lepsza i będzie cieplej co pozwoli nam się pocieszyć całą cermonią wręczania statuetek i nagód.Pozdrawiam Was Wszystkich Jacek |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2008-03-19, 11:19
2008-03-19, 10:40 - Wąski napisał/-a:
Witajcie moi mili.Dbając o wasze zdrowie losowanie zrobiłem wcześniej ze względu na warunki atmosferyczne,a łatwiej jest mi dosłać Wam statułetki i dyplomy niż nagrody.Ja i tak jestem bardzo szczęśliwy że tak wielu doceniło wkład jaki robię wraz z Urzędem Miasta Blachowni i zespołem organizacyjnym na czele z Krzysiem Parkitnym dla Was a liczba 240 zawodników zwaliła mnie z nóg.Najważniejsze że wszyscy pojedliście po biegu i nikomu nic nie zabrakło.A w Sierpniu pogoda będzie lepsza i będzie cieplej co pozwoli nam się pocieszyć całą cermonią wręczania statuetek i nagód.Pozdrawiam Was Wszystkich Jacek |
Jacek,mogę szczerze powiedzieć że było zajebiście zresztą
jak zwykle w Blachowni.A najlepszy z całych zawodów był
zimny browar.Herman. |
|
| | | |
|
| 2008-03-20, 10:01
|
| | | |
|
| 2008-05-20, 09:48 Przełajowa Siódemka - Blachownia k.Częstochowy, 31.8.2008
Zaczynamy dyskusję nad kolejnym biegiem w Blachowni. Tym razem Przełajowa Siódemka odbędzie się 31 sierpnia 2008. Jak zwykle znana z tego, że na trasie przez Jacka Chudego pomalowane będą wszystkie korzenie aby nikt się nie potknął :-) |
|
| | | |
|
| 2008-05-20, 20:49
Bezpieczeństwo jest najwazniejsze ;) Ja osobiście ubolewam, że nie będę mógł startować :( Mam nadzieję, że Jacek mi wybaczy. W tym dniu jest zakończenie Złotej 50 którą chce ponownie w tym roku ukończyć. No i nici z drugiej części medalu, która pasuje to tego z marca :( |
|
| | | |
|
| 2008-05-21, 12:11 Elektroniczne zgłoszenia
Ruszyły elektroniczne zapisy do biegu. link znajdziecie w dziale AKTUALNOŚCI obok licznika dni do imprezy oraz oczywiście w samym kalendarzu |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2008-06-11, 20:04
Witajcie Moi Mili koledzy i koleżanki.
Pełną parą ruszyły przygotowania do kolejnej Przełajowej Siódemki.Mamy dla Was przygotowane ręcznie malowane medale w ilości 300szt wraz z wspaniałymi nowymi certyfikatami których tłem jest zdjęcie z biegu Marcowego.Poraz kolejny Urząd Gminy Blachownia stanął na wysokości zadania z P.Burmistrzem Zdzisławem Nowakiem i Przewodniczącym Rady Miasta Jackiem Kościelnym.Nie zabraknie dla Was posiłku,POWERADU i nagród do losowania po biegu a będzie ich ok 30szt,a jakie to zobaczycie na miejscu.No i standardowo trasa będzie oznaczona tak jak lubicie(15 sprayów spragnionych korzeni już czeka na wykorzystanie).Będziemy na Was Wszystkich czekali dokładając wszelkich starań do stworzenia poraz kolejny koleżeńskiej,sympatycznej i przepełnionej uśmiechem PRZEŁAJOWEJ SIÓDEMKI w BLACHOWNI. |
|
| | | |
|
| 2008-06-19, 13:03 ZMIANA GODZ.STARTU PRZEŁAJOWEJ SIÓDEMKI
Witajcie.
Z przyczyn technicznych ze względu na odbywające się dniu 31.08.2008 Dożynki Powiatowe będziemy musieli przeniść start biegu na godzinę 13.00,aby to niekolidowało ze Mszą Sw mającą miejsce na stadionie.Za Przesunięcie godz.startu bardzo przepraszam lecz myślę że i tak się pojawicie w Blachowni.Pozdrawiam Was Wszystkich. |
|
| | | |
|
| 2008-06-23, 08:53 Plusy dodatnie
2008-06-19, 13:03 - Wąski napisał/-a:
Witajcie.
Z przyczyn technicznych ze względu na odbywające się dniu 31.08.2008 Dożynki Powiatowe będziemy musieli przeniść start biegu na godzinę 13.00,aby to niekolidowało ze Mszą Sw mającą miejsce na stadionie.Za Przesunięcie godz.startu bardzo przepraszam lecz myślę że i tak się pojawicie w Blachowni.Pozdrawiam Was Wszystkich. |
Zmiana godziny biegu jest plusem ujemnym, ale niedużym :-) Za to plusem dodatnim jest fakt, że przy okazji dożynek na pewno będzie ciekawszy zestaw imprez i wydarzeń towarzyszących, także Jacek - głowa do góry :-) |
|
| | | |
|
| 2008-07-10, 22:03 NAGRODA
Witajcie.
Niestety z przykrością chciałbym oznajmić że któryś z Was niedość że będzie musiał zaliczyć Przełajową Siódemkę to jeszcze będzie wracać do domu na rowerze SCOUT.Standardowo napompuję rower gratis(no i te hamulce tarczowe i teleskopy)Za nieudogodnienia bardzo przepraszam.Do miłego |
|
| | | |
|
| 2008-07-10, 22:21
2008-07-10, 22:03 - Wąski napisał/-a:
Witajcie.
Niestety z przykrością chciałbym oznajmić że któryś z Was niedość że będzie musiał zaliczyć Przełajową Siódemkę to jeszcze będzie wracać do domu na rowerze SCOUT.Standardowo napompuję rower gratis(no i te hamulce tarczowe i teleskopy)Za nieudogodnienia bardzo przepraszam.Do miłego |
jak wylosuje, to pojade z powrotem na nim do Jelcza
:) |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2008-07-20, 18:15
Trzeba ściągnąć jak najwięcej ludzi na bieg 31 sierpnia.. Urocza trasa..a i organizacja zapowiada się imponująco.. Trenowałem dziś z Jackiem i po rozmowie z Nim mogę powiedzieć, że zadbał o wszystko..:)) Jacku - dzięki wielkie. Jesteś NIEWĄSKI :)) |
|
| | | |
|
| 2008-07-20, 18:45 31.08 się zbliża
Trzeba ściągnąć jak najwięcej ludzi na bieg 31 sierpnia.. Urocza trasa..a i organizacja zapowiada się imponująco.. Trenowałem dziś z Jackiem i po rozmowie z Nim mogę powiedzieć, że zadbał o wszystko..:)) Jacku - dzięki wielkie. Jesteś NIEWĄSKI :)) |
|
| | | |
|
| 2008-08-04, 21:59
Dziękuję Michałku za recenzje trasy biegu.
Dziś przygotowywałem znaki dojazdowe które będą Was kierować do stadionu przy ul.Sportowej 1 w Blachowni.Będzie kilka niespodzianek lecz to zobaczycie na miejscu.Tak jak pisałem wcześniej przygotowaliśmy wraz z sponsorami biegu 30 nagród.Więc czekamy na Was do miłego zobaczenia w uroczej Blachowni.
PS.Posiłek regeneracyjny dla Wszystkich standardowy w postaci GRILLA+ co będziecie chcili do wyboru( jakieś NAPOJE) |
|
| | | |
|
| 2008-08-18, 12:06 Pomoc Blachowni
proponuje zrobic kweste na biegu w blachowni dla poszkodowanych po ostatnich wichurach. |
|
| | | |
|
| 2008-08-19, 22:12 Kwesta podczas Przełajowej Siódemki
Witajcie Moi Mili.
Przez Blachownię przeszedł huragan, który zniszczył 14h lasów w tym 70% trasy biegu. Najgorsze jest w tym to że blisko 80 rodzin zostało pozbawionych dachu w swych domostwach.Miasto Blachownia zawsze i od samego początku bardzo ochoczo wspierało imprezy biegowe dajac środki na biegi gdzie mogliśmy uczestniczyc w nich za friko.Przez okres prawie dwóch lat w zawodach wzięło udział blisko 1400 miłosników biegania.Bieg Sierpniowy będzie imprezą wyjątkową na której będziemy zbierać pieniądze dla najbardziej poszkodowanych podczas huraganu. Myslę że uzbieramy pokażną kwotę, która będzie podzielona po równo dla tych najbardziej poszkodowanych mieszkańców Blachowni.
Oczywiście bieg będzie sie odbywał w tej samej formie co zawsze czyli za Friiiiiiiiiiii.
Pozdrawiam Wszystkich i zapraszam do Wspaniałej Blachowni która tak bardzo polubiła BIEGACZY.Jacek Chudy |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2008-08-21, 06:46
byłem w Blachowni po huraganie... to co zobaczyłem to mi sie w zyciu nie śniło!!!! obraz nie do opisania! |
|
| | | |
|
| 2008-08-21, 08:35 do zo...
2008-08-19, 22:12 - Wąski napisał/-a:
Witajcie Moi Mili.
Przez Blachownię przeszedł huragan, który zniszczył 14h lasów w tym 70% trasy biegu. Najgorsze jest w tym to że blisko 80 rodzin zostało pozbawionych dachu w swych domostwach.Miasto Blachownia zawsze i od samego początku bardzo ochoczo wspierało imprezy biegowe dajac środki na biegi gdzie mogliśmy uczestniczyc w nich za friko.Przez okres prawie dwóch lat w zawodach wzięło udział blisko 1400 miłosników biegania.Bieg Sierpniowy będzie imprezą wyjątkową na której będziemy zbierać pieniądze dla najbardziej poszkodowanych podczas huraganu. Myslę że uzbieramy pokażną kwotę, która będzie podzielona po równo dla tych najbardziej poszkodowanych mieszkańców Blachowni.
Oczywiście bieg będzie sie odbywał w tej samej formie co zawsze czyli za Friiiiiiiiiiii.
Pozdrawiam Wszystkich i zapraszam do Wspaniałej Blachowni która tak bardzo polubiła BIEGACZY.Jacek Chudy |
Mam nadzieję że wspólnymi środkami jakaś sumkę uzbieramy .... DO zobaczenia! |
|
| | | |
|
| 2008-08-21, 21:19
To ja tradycyjnie się ogłoszę... :) Szukam kogoś kto jedzie na bieg z Katowic, co by mógł mnie przygarnąć do samochodu:) |
|