|
10 czerwca na warszawskim stadionie AWF, biegacze-amatorzy znów będą mogli poczuć się jak zawodowcy. Tego dnia bowiem odbędzie się druga edycja 1 Mili – biegu wzorowanego na światowych mityngach lekkoatletycznych.
Wydarzenie to ponownie wspiera firma Decathlon. 1 Mila zadebiutowała rok temu i już wtedy okazała się sukcesem. W tym roku organizatorzy przygotowali jeszcze więcej emocji oraz atrakcji dla uczestników. Przede wszystkim wzbogacony zostanie pakiet startowy. Każdy uczestnik biegu znajdzie w nim singlet (koszulkę startową) z najnowszej kolekcji wiosennej marki Kalenji by Decathlon.
Koszulka jest na ramiączka, stworzona z wysokiej jakości materiałów. Czyli taka, w jakich biegowa elita startuje na imprezach stadionowych. Kolejną nowością będą biegi dziecięce, w których mogą wystartować dzieci od 3 roku życia. Dla nich też organizatorzy przygotowali T-shirty Kalenji by Decathlon, które posiadają wbudowaną siateczkę do umieszczenia numeru startowego. Zatem koniec z agrafkami!
Rodzice mogą czuć się bezpiecznie. A to nie wszystko!Tak jak i w zeszłym roku, uczestnicy biegu będą startowali w oprawie znanej wyłącznie z lekkoatletycznych mityngów klasy światowej. Na stadionie warszawskiej AWF, w obecności sędziów PZLA, zmierzą się z dystansem 1 609,34 metrów i powalczą o tytuł Mistrza i Mistrzyni Polski.
Także i tym razem organizatorzy zapewnią foto finisz oraz numery startowe z nazwiskiem zawodnika.Również w 2018 na płycie stadionu będzie można spotkać gwiazdy sportu i telewizji, dziennikarzy oraz popularnych blogerów biegowych.
Emocje nie skończą się jednak za metą. Dzień po biegu będzie można kupić wyjątkowy numer Przeglądu Sportowego ze specjalną wkładką zawierającą relację z zawodów oraz z wynikami wszystkich biegaczy. Krótko po biegu udostępnimy w internecie wideo z poszczególnych serii. Znajdzie się tam każdy biegacz, który wziął udział w imprezie.
Więcej informacji o biegu znajdziesz na stronie www.1mila.pl
|
|
| |
|