|
Popularny internetowy sklep dla biegaczy Runshop.pl postanowił jeszcze bardziej wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i otworzył sklep stacjonarny przy ul. Rozwojowej 7 w Tarnowie. Dzięki temu można przed zakupem zobaczyć na własne oczy produkty, przymierzyć je, a nawet przetestować.
O sklepie
Sklep biegowy w Tarnowie to wnętrze o powierzchni 95 m2, gdzie znaleźć można niezbędne dla każdego biegacza akcesoria. Dostępne w sklepie produkty można zakupić także przez internet. Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. oraz w soboty w godzinach 9.00-13.00. Obuwie dostępne w sklepie można nie tylko przymierzyć, ale także przetestować. Jest to możliwe dzięki znajdującej się w sklepie bieżni. To odpowiedź na oczekiwania i potrzeby biegaczy, którzy robi zakupy w naszym sklepie.
Oferta dla biegaczy
W ofercie sklepu dostępne są produkty profesjonalnych marek, które tworzą je z myślą o biegaczach. W sklepie stacjonarnym można znaleźć wszystkie produkty dostępne na stronie internetowej obejmujące asortyment takich marek jak Asics, Mizuno, Salomon, Craft, Ronhill, Compresport. Wśród nich znajdują się wszystkie niezbędne do biegania elementy wyposażenia jak obuwie i odzież do biegania, praktyczne akcesoria dla biegaczy oraz suplementy diety znanych i zaufanych marek Olimp, Agisko, SiS.
Nowość, czyli oferta dla rowerzystów
W ramach odpowiedzi na zainteresowanie sportem i zdrowym stylem życia, oferta sklepu została rozszerzona o produkty stworzone z myślą o rowerzystach. Podobnie jak w przypadku biegaczy, w ofercie znajdują się m.in. odzież do jazdy na rowerze, odpowiednie obuwie i akcesoria wykorzystywane w tym sporcie. Ponadto w sprzedaży są także rowery oraz części rowerowe. Wszystkie produkty dostępne są również na stronie internetowe www.cycleshop.pl
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą sklepu stacjonarnego oraz asortymentem dostępnym w obu sklepach internetowych. W razie wątpliwości każdy produkt można obejrzeć i przymierzyć. Gwarantujemy wysoką jakość obsługi oraz sprawdzone produkty znanych marek.
|
|
| |
|